Konačno.....

Konačno je nakon ca. 3 mjeseca uklonjen gerišt sa zgrade i ja konačno polako vraćam biljke na staro mjesto. Iako je ljeto prošlo ipak se nadam da će jesen biti lijepa i da ću bar malo uživati u njima.
Za početak nekoliko sličica. Kako budem biljke vraćala tako ću i i slikati, a konačno ću se moći približiti mom cvjetnjaku.

Ovako je izgledao haos prije 2 dana.





















Bijela Campalula medium posijana prije 5 dana je već nikla. Sljedeća godina je osigurana.

U ovoj kesi sa zemljum je bilo nekoliko različitih vrsta sjemenki. Sjemenke klijaju, a ja zaboravila šta sam posijala.


Prošli vikend sam bila kratko u bašti, ali me je ipak uspjela ujesti neka sasvim mala mušica i prouzrokovati upalni proces na koži. Nije strašno, ali me polako nerviraju te agresivne mušice.
Ipak sam uspjela nešto uraditi.
Orezala sam jednu ogromnu pink peoniju, sakupila sjeme i oplijevla jedan jako, jako mali dio. Puno posla se ne moše završiti za kratko vrijeme.

Evo i nekoliko slika iz velike bašte









Ovo bi trebao biti čili, ali mi više liči na ukrasnu biljku.




















To je bilo sve za danas.
Želim vam lijep vikend.

Broj komentara: 5:

  1. Konačno i mi dočekasmo slike. Mogu misliti kako je tebi bilo svo ovo vrijeme.
    Cvijeće ti je odlično. Kao da nije ni patilo zbog radova.

    OdgovoriIzbriši
  2. Cvijeće je prilično dobro kako je bilo zapušteno. Kad je bilo vruće, bilo je na direktnom suncu, a kad je danima padala kiša nisam ga imala gdje sklonuti. Nekoliko biljaka sam nekad sklonula pod skelu, a onda poslije kiše opet morala iznijeti u batu. Radnici su mi hodali po irisima, ja ih upozorila da to ne rade, a oni kažu da ne gaze ništa, nego da hodaju samo po trai. Kako ću ja njih naučiti da to nije trava nego niski irisi.
    Uglavnom prošlo je. Ove godine nisam baš nimalo uživala u mom cvijeću.
    A sad treba srediti cvijetnjak. U njemu ima više trave nego cvijeća.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga makk, kad bi vidjela moje cvijeće kako izgleda onda bi shvatila da je kod tebe prava oaza.Kod mena je bukvalno sve izgorilo. Još i sada nam je temperatura preko trideset.Kišu nismo imali sigurno mjesec dana.Zato uživaj u svojim biljukama.Drago mi je da si napokon dočekala da se riješiš majstora.

    OdgovoriIzbriši
  4. Cvjeće izgleda predivno,iako je trpilo majstore!Moram i ja posijati sjeme campanule medium,ni sjetila se toga nisam,a još ljeto traje,kod nas!Hvala na podsjetniku!
    Alisa..

    OdgovoriIzbriši
  5. Drage cure hvala vam na lijepim riječima. Na slikama se vide biljke u saksijama, a ne cvijetnjak iza njih. Ma to više nije cvijetnjak, nego travnjak. Josipa razumijem te, suša je zbilja strašna ove godine u Bosni. Nemoj se brinuti, jer će se biljke oporaviti dok pane kiša. Kod mene je velika bašta u očajnom stanju. Zato i nema slika, pogotovo ne onih snimljenih iz blizine. Korova je najviše, a ja čekam malo svježije vrijeme da konačno mogu bez straha od alergije, uboda raznih insekata itd. nešto uraditi.
    Danas sam pravila alergotest na 42 različite supstance, većinom hranu....sve negativno, a ja opet imam probleme. Ne kao prije, ali ipak nervira.

    OdgovoriIzbriši