Polako postaje tijesno

Već odavno su počeli stizati moji davno i skoro naručeni noviteti.
Moje nove brugmansije poručene u jesen i nekoliko kupljenih nedavno.
Neke su kupljene kao mlade biljke (male), a neke kao već "odrasle". Razlika u veličini, a bome i u cijeni.
Jedan dio mog carstva

Nove sorte su:
Theas Liebling, Bergkönigin, Langenbuscher Garten, Grazie variegata, Angels Long John i Katrin Bonte.
Novi Irisi Nana:
Sandfloh, Dorffreude, Stockholm, Green Spot, Mittelblau, Samtprinz, Cats Eye, Sky Search i Vorfrühling.
Samo su posađeni privremeno dok ne uspijem otići u baštu. Tamo će dobiti stalno mjesto.


A tu su i novi Hemerocallisi:
Little Missy, Little Thinkerbelle, Little Cadet, Tigerling, Red Ribbons, Spider Man, Bonanza, Lullaby Baby, Sachsens Little Mirjam, sijanac Lavendel Blue Boy x Ellip Illusion i Dearest.
I oni öekaju da se posade u baštu.
Jedan dio Hemerocallisa

To su uglavnom bili moji friški noviteti.

I kao i uvjek na kraju posta: šta trenutno cvjeta.

Moj kuhihnjski prozor sa začinskim biljkama.

Lijevo na slici je ružmarin. Nisam vjerovala da će ikad
procvjetati, a eto desilo se.
Slikano iz kuhinje.



Ova begonija prvi put cvjeta



Pa kad sam već kod begonija, evo još nekoliko sličica.









Delphiniumi su napupali i ogromni su

I to je bilo sve za danas. Ostaje mi da sve novitete posadim u baštu ili presadim u veće saksije.
Uh .......

2 komentara:

  1. Nadam se da si uspjela bar nešto uraditi od silnog posla.
    Ova džungla na zadnjoj slici je fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nažalost nisam ništa uradila, ali se nadam da ću uskoro.
    U pravu si da je na zadnjoj slici prava džungla. Dicentru moram sasjeći kao i prošle godine. Ni ove godine nisam uspjela da je presadim na drugo mjesto.
    Rododendron je počeo da cvjeta, pa bi bilo šteta da mu dicentra zakloni cvjetove.

    OdgovoriIzbriši