Konačno kiša

Danas je konačno pala obilna kiša, nažalost bilo je i grada. Uspjela sam na brzinu unijeti u plastenik nekoliko saksija, a ostatak sam morala ostaviti vani.
Čini mi se da šteta nije velika. To ću ipak znati tek sutra.
Evo nekoliko slika napravljenih prije nevremena.
Novi iris barbata-nana "Magic Doc" je procvjetao iako se nisam nadala.


Iris Japonica variegata, list je zelono-bijel, ali se na ovoj slici ne vidi.


Nekoliko irisa je napupalo i sutra će sigurno potpuno otvoriti cvjetove.
Ovo je "Goldfackel"


I Lupinusi cvjetaju. Ove godine , na moje veliko iznenađenje, imam pored tradicionalnog ljubičastog, rozog i bijeli.






Ovog bi mogla čak svrstati u "crveni"


Moja najdraža "strinska" ruža donesena iz Bosne prije nekoliko godina.


I druge ruže cvjetaju



Još jedan Clematis je procvjetao.

Cvjetovi su ogromni.




Epiphyllumi su napupali. Nadam se da ću im ove godine konačno vidjeti cvijet.



Jako puno cvijeća trenutno cvjeta. Ostalo ću vam pokazati drugi put.

Nema komentara:

Objavi komentar