Irisi poslije kiše


Jučerašnji grad nije nanio veliku štetu biljkama, kao što sam ja mislila.












Jutros su to bili pupovi, a poslije podne već otvoreni cvjetovi.



















Danas sam nakon 2 sedmice konačno bila u velikoj bašti i tačno pogodila vrijeme cvjetanja ovog irisa.







Ostalo je još nekoliko irisa koji će u sljedećih nekoliko dana cvjetati.


Upravo kad sam počela pisati ovaj post počelo je nevrijeme. Nadam se da neće biti gore od jučerašnjeg.

Danas su procvjetala još 2 irisa.



3 komentara:

  1. "Prošetala" sam ovim tvojim slikama.Predivno!Perunike,ruže,lupinusi.Sve je predivno.Vjerujem da uživaš u ovom cvjetnom carstvu..:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Alisa, lijepo te je vidjeti ovdje.
    Uživam, jer konačno (nakon 2 sedmice) mogu i da nešto radim, a ne samo da gledam.

    OdgovoriIzbriši