Ipak se nešto radilo

Prošli vikend sam konačno, nakon 2 sedmice bila u velikoj bašti. Morala sam posaditi Hemerocallise koje sam davno kupila. Naravno prije toga je trebalo pripremiti zemlju tj. prekopati jedan dio travnjaka. To je uradio mm dok sam ja posadila sijance Peonia. Jednostavno sam ih ukopala u zemlju zajedno sa saksijom. Ako sijanci do jeseni ojačaju ostavit ću ih u zemlji, a ako ne donijet ću ih da prezime u plasteniku.
Pošto zemlju za Hemerocallise treba prekopati nekoliko puta prije presađivanja i njih sam zajedno sa saksijom ukopala u zemlju. Pošto su već počeli pupati trebalo bi ih pod hitno posaditi.
Bašta je za 2 sedmice tako "začupavila" da će mi trebati vječnost da je sredim.



Ovo je samo jedan dio moje džungle. Ostatak kad je malo dovedem u red.

U maloj bašti izgleda nešto bolje, bar jedna strana.



Ogromnu Dicentru opet nisam u proljeće uspjela presaditi u veliku baštu, pa sam je sad morala cijelu sasjeći da bi oslobodila mjesto rododendronu i hostama.




I jedan od mojih noviteta je počeo da cvjeta.

Bijela Incarvillea delavayi

Toliko za danas...

Nema komentara:

Objavi komentar