Jedna mala šetnja

Ovih dana ćemo zajedno malo prošetati kroz moj stan, stepenište (stubište zgrade koje ja koristim preko zime za moje cvijeće) i moj podrum. Naravno želim da Vam pokažem samo moje cvijeće, bar jedan dio.

Pa evo da krenemo od stana.


Schlumbergera prelijepo izgleda, pa moram staviti još jednu sliku izbliza.


A sad jedna malo nažalost "mračna" slika. Možda Vam se ideja ipak svidi, pa je i kod sebe primjenite.
Ako od rodbine iz Bosne dobijete glineni lonac za kuhaje "bosanskog lonca" ili kotao za pravljenje "riblje čorbe", a vi to ne upotrijebite u te svrhe, evo jedne ideje.




E ovako je to kod mene izgledalo nekoliko godina. Prošle sedmice, tačnije 31.10.09. smo (cijela familija) išli u veliku baštu obaviti još neke poslove prije zime. Iako je bilo sunčano ipak nije bilo tako toplo, pa se trebalo nekako ugrijati. I tako je konačno upotrebljen kotao i skuhan "bosanski linac" u bašti.


I tako je slonova stopa našla novo mjesto u dnevnoj sobi.




Orhideje sam danas po drugi put našpricala sredstvom protiv bijelih ušiju (više od 2 puta se ne smiju špricati), promjenila im zemlju i sad izgledaju ovako.



A tu su i begonije





Abutilon još nije potpuno procvjetao.


Bjelo u pozadini je smokva zaštićena za zimu.

A tu su i moji epiphyllumi koje sam nedavno posadila.

Iako sam sve označila ipak sam zadržala papiriće sa nezivima koje je poslao prodavač (za svaki slučaj).
Najinteresantnije je da mi je jedan, kojeg sam presadila nedavno (20.10.09.), napupao iako čisto sumnjam da se ožilio.


Eto to je bio jedan dio moga cvijeća koji se trenutno nalazi u stanu.
Drugi dio su kaktusi, koje ću predstaviti u nekom od sljedećih postova, moje egzotične biljke (većina je već nikla), Passiflore i pelceri (reznice) Brugmansije.
Da budem iskrena, ja ne volim kad je stan pretrpan cvijećem (čini mi se da se u tom slučaju ne može osjetiti prava ljepota svakog cvijeta ponaosob).
Ali "uskoro" će proljeće, a tad se sve moje cvijeće, osim orhideja, seli u baštu.

Sljedeća šetnja je u stepeništu.



Broj komentara: 5:

  1. Šetali smo, jeli smo, idemo sad dalje...
    Krasne biljke. Ali se ipak ističe vojska epifiluma. Maleni pupoljak je zalutao, je li još u životu?

    OdgovoriIzbriši
  2. Sutra ćemo dalje u stubište.
    Pupoljak nažalost nije preživio. Moja greška, dugo držala otvorena vrata prema bašti, a on bio pored vrata i "prehladio se". Epifyllumi još ne smiju u hladnu prostoriju, ali za 15-tak dana dobivaju novu zemlju i konačno se sele u podrum.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa što im hoćeš mijenjati zemlju? Mislim da nema potrebe. Mogu do proljeća.
    Ili tebe mravi tjeraju da malo čeprkaš? Pa da vidiš kakav je korijen :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prvo su posađeni u zemlju za ožiljavanje, a sad ću ih presaditi u humusnu zemlju. Pošto su mnogi dali nove listiće, predpostavljam da su se ožilili, pa im sada treba humus, da bi dalje dobro napredovali.
    To sve naravno može čekati do proljeća.

    OdgovoriIzbriši
  5. http://3.bp.blogspot.com/_XLPnx2Zy3Zk/SvSOGg26-1I/AAAAAAAAAJc/TmfbgVOKeYA/s1600-h/DSC02676.JPG. Ime ovoga svijeta?

    OdgovoriIzbriši