Brugmansia / Anđeoska truba

Iako sam ovaj blog zamislila kao moj dnevnik u kojem ću redovno pisati o svojim aktivnostima u vezi cvijeća, ipak ću vas s vremena na vrijeme upoznati sa mojim biljkama. Ovih dana/sedmica sam puno toga uradila, ali to ćemo ostaviti za neke od budućih postova/tema.

Danas ću vas upoznati sa mojim Brugmansijama/Trompetama/Anđeoskim trubama.
Prve 2 Brugmansije sam kupila prije 5-6 godina. To su bile obične u žutoj i roza boji.
I opet moram naglasiti da slike nisu najboljeg kvaliteta, da su rađene spontano, a ne za blog. Većina njih su urađene prije par godina.








Oduševile su me svojim prelijepim mirisnim cvjetovima. Jedini problem je bio gdje s njima preko zime, pa sam poslije treće stavila tačku na kupovinu daljih biljaka/sorti.

A ovo je bila moja treća ljepotica slikana davno.....
Za usporedbu: iza brugmansije je hortenzija, a desno je vodena palma. Obadvije biljke su sad ogromne.






I kako to obično biva moja tačka (koju sam stavila poslije treće brugmansije) je nestala.

A onda je došla na red žuto/crvena koja je kupljena u proljeće ove godine. Pošto još nije cvjetala, a ja se tad nisam sjetila tražiti od prodavača sliku ne mogu vam je nažalost pokazati.

I odmah poslije toga naručene su i dobivene sljedeće sorte:
(ovaj put sam zamolila prodavača da mi da slike na raspolaganje, pa vam ih mogu pokazati).
Još jednom HVALA na slikama koje mi je stavio na raspolaganje.

Angels flight


Angels wings



Bergkönigin


Pink perfektion


Salmon perfektion



I to su bile moje brugmansije.
Hoću li ovaj put staviti tačku ne znam, vidjet ćemo.
Ako moj omiljeni prodavač bude još koju od svojih "čarobnih novina" prodavao ništa od tačke.









Nema komentara:

Objavi komentar