Rascvjetana cvjetna oaza u julu




Ljeto kao ljeto, toplo i suho. Biljkama koje se zalijevaju je dobro. Imaju sunca i vode. One koje rastu na mjestima koje nemaju vodu je malo teže, ali ipak se dobro drže.


Iako ima jednostavni cvijet ova ruža izgleda fantastično. Sve više mi se sviđa cvijeće s jednostavnim cvjetovima.

Jedina Brugmansia koja trenutno cvjeta. Druge su napupale, kod nekih je cvijet otpao prije nego sam uspjela da ga ovjekovječim.


Acnistus ne izgleda baš najbolje. Iako još nije dobio prihranu ipak cvjeta.


Veronica je jedna od obaveznih biljaka u bašti.


Žuti stolisnik raste na travnjaku ili bolje rečeno na livadi. Ja ga nisam sijala, vjerovatno je vjetar od nekud donio sjeme. Kad je sin kosio travu pretpostavljao je da je u pitanju cvijeće i taj dio nije pokosio....i sad imam na sred livade žuti stolisnik.


Hosta koja mi služi da zaštiti korjen bijelog klematisa/Clematisa je ogromna i na jesen mora biti podjeljena.

Fuksie/Fuchsie su trenutno pune pupova. Cvjetovi na slici su već otpali.



Moj omiljeni klematis je ogroman i teško ga je uhvatiti cijelog u kadar......a ja mislila da sam ga uništila.

Još jedan klematis koji sam odrezala do zemlje. Zbog invazivnog klematisa sa gornje slike promjenio je pravac i sad raste preko plastenika do ograde. Teško ga je i vidjeti. Na jesen ću ga malo skratiti, a na proljeće slijedi konačna rezidba.



Lysimachia punctata, prilično brzo se širi, pa ako imate veliku baštu ili prazan prostor koji želite brzo popuniti ovo je možda biljka za vas.


Uvijek sijem i obnavljam Delphiniume. Sjeme ne odvajam po sortama nego sijem mix sjemena sakupljnog s mojih biljaka. To je jednostavnije, ali ima i jedan veliki nedostatak. Sljedeće godine se može desiti da imate nekoliko biljaka iste sorte, a neke da uopšte nemate.
Ovu sortu nemam u maloj bašti, ali je zato jedna jedina biljčica opstala u velikoj bašti. Bijeli Delphinium ove godine nisam imala, pa ću morati posijati malo više sjemena od prošle godine i nadati se da će među njima biti bar jedno sjeme koje će cvjetati bijelo.

Lichnis coronaria, jednostavna dvogodišnja biljka koja posađena u grupi izgleda jako lijepo.


Acer

Digitalis purpurea, jako otrovna i jako lijepa biljka. Imam i biljku s bijelim cvjetovima, ali je sin nije uslikao.


Hortenzija ima jako lijepu boju koja se nažalost na slici ne vidi. Da bi sebi mogli pretstaviti njenu veličinu pogledajte bijelu Hortenziju desno koja je stara oko 4 godine (4 godine je kod mene, a kupljena je kao mlada biljka koja je tad već cvjetala).


Biljke za polusjenovita mjesta, ispucana zemlja od suše i puno korova.



Kućica za sušenje mesa izgleda lijepo i kad je divlja loza zelena. Prošle zime je bila prazna, nije se sušilo meso.

I za kraj jedan od 20-tak Hemerocallisa koji sad cvjetaju. Njima će biti posvećen cijeli post.


Želim vam lijep početak sedmice.

2 komentara:

  1. Retriver Sara

    Ajme draga, krasne su ti biljke, naravno da mi se najviše sviđa Acnistus...veronica također divna, klematisi savršeni, fuksije-nemam riječi...čista petica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga R.S., moj neodlazak u veliku baštu zbog vrućine je učinio da je jako puno korova, ali biljke su se ipak izborile za svoj opstanak. U maloj bašti je sve osim Brugmansia izuzetno bujno.
    Šta je s tvojim Acnistusom?

    OdgovoriIzbriši