Kaktusi, kaktusi i opet kaktusi



Prošle godine sam posjetila jednog uzgajivača kaktusa u Štutgartu i evo došlo je vrijeme da vam pokažem kako to kod njega izgleda. Obično kod uzgajivača kupci imaju pristup samo plastenicima u kojima su izložene biljke za prodaju. Kod ovog uzgajivača se svi plastenici mogu pregledati i ja sam prvi put vidjela ovako nešto....pa pogledajte i vi.



Kaktusi iz ovog plastenika nisu za prodaju. Za prodaju će biti tek kad se pojedinačno presade u saksije i izlože u jednom od prodajnih plastenika.

Kod ovog uzgajivača sam, između ostalog, kupila Albuca spiralis , Haworthia truncata-v-truncata  i Lithops-zivi kamen .

Obično se kaktusi siju u plastične kontejnere veoma malog promjera i to onda izgleda ovako.


Ovaj uzgajivač je relativno poznat i distribuira svoje kaktuse širom svijeta, pa zbog obima proizvodnje nije u stanju da kaktuse sije u kontejnere (to je samo moja pretpostavka). Mislim da bi mu u tom slučaju trebalo još nekoliko plastenika.











   
Ovo je samo jedan mali dio od onog što sam taj dan vidjela  i vjerujte mi, bilo mi je dosta kaktusa za taj mjesec.

Želim vam  lijep dan.




Nema komentara:

Objavi komentar