Irisi, aktuelne slike - juni 2013




Konačno je prestala padati kiša i za 2 dana se sve  promjenilo. U velikom dijelu Njemačke su poplave, ali na svu sreću, u dijelu u kojem ja živim je nema.
Moji prelijepi irisi su bikvalno "eksplodirali".






Velika bašta je puna korova. 3 dana sam ga čupala, sadila trajnice i paradajz...ima još puno posla, ali ja sam se toliko umorila da trebam pauzu. Nije šala, boli me desno rame, očito da sam pretjerala.
Cvjetove nekih irisa nisam ni vidjela, ostali su samo njihovi suhi ostaci. Većinom su to Iris nana ili mini irisi. Procvjetali su u kratkim vremenskim periodima kad nije padala kiša, ali ih je kiša onda za kratko vrijeme "uništila". S obzirom da u veliku baštu, pogotovo kad često pada kiša, ne idem tako često propustim ne lijepe cvjetne prizore.

 Ovaj iris je nekad donesen iz Bosne i iz 2 rizoma sad imam 2 ogromne skupine (boja je više lila nego plava).


U pozadini se vidi koliko je bilo korova.



A ovaj je baš plav, nešto tamnija nijansa. I opet se vidi koliko je trava bila narasla.




Trava je pokošena, korov oko irisa još nije sav počupan. Dok ja počupam korov i ostali irisi oko ovog će početi cvjetati.


U maloj bašti je potpuno druga situacija. Tu imam sve pod kontrolom i trenutno je vatromet boja. Moj sin kaže da izgleda "kićasto", a ima i pravo. Zbog ograničenog prostora nisam vodila računa o bojama, pa ovaj dio izgleda prilično haotično.















Ovo su irisi koji su cvjetali i koji cvjetaju. Ostatak slijedi....

Želim vam lijep ostatak vikenda.

Naknadno procvjetali











2 komentara:

  1. Pa to je fantastično toliko irisa na jednom mjestu. Divni su stvarno ,ali baš zauzmu puno prostora .Kod mene samo po koji pa i kad procvjeta onaj jedan cvijet na njemu izgleda nekako jadno. Meni je svo cvijeće u velikom broju ljepše.Dobo su ti ikako cvali od toliko kiše. Mojima kiša slijepi cvijet pa ne uspiju pravo ni procvjetati.
    A čupanje korova to ti je Sizifov posao , nikako se sa njim izboriti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Josipa, danima su bili pupovi i prvi dan bez kiše su počeli cvjetati. Procvjetale su još 3 sorte, a 2 imaju pupove. Nažalost danas je opet cijeli dan padala kiša. U veliku baštu nisam išla preko vikenda. I tamo bi trebalo biti novih cvjetova. Možda "trknem" sutra samo da ih uslikam.

    OdgovoriIzbriši