Početak radova





Konačno je prestala da pada kiša i napokon sam mogla početi s radovima u bašti. Trava je toliko narasla da se cvijeće skoro nije ni vidjelo. Urađen je jedan mali dio posla, ali važno je bilo početi. Meteorolozi najavljuju lijepo vrijeme, pa će se radovi nastaviti i sljedećih dana.


Moj mlađi sin, moja desna ruka, je prekjuče po kiši pokosio jedan veliki dio bašte. Danas ju je pograbio, a ja sam oplijevla gredicu Hemerocallisa koju sam napravila prošle jeseni. Trava u gredici je toliko narasla da se gredica nije razlikovala od travnjaka.
Desno od pokošene trave je gredica Hemerocallisa, za ne povjerovati.....


A onda sam počela plijeviti i to je trajalo ca. 5 sati s jednom malom pauzom. S obzirom da u ovoj gredici nisu samo Hemerocallisi, nego i sijanci Paeonia i Heleborusa morala sam paziti da ih zajedno s korovom ne počupam.
Ovo je 1/4 gredice. Nažalost nisam napravila sliku završenog posla.


Mnogi tulipani koji se nisu vidjeli od trave su konačno pokazali svoju ljepotu.

 

 
  

Neki su još uvijek u travi. Ovaj dio bašte još nije pokošen.

A neki tek pupaju.


Ovaj dio je sljedeći na redu. Procvjetale brokule i korov treba počupati,  a zemlju pripremiti za sadnice paradajza (lijevo je cvijeće, a desni dio je za povrće).


Moje ostrvo Hemerocallisa takođe čeka da dođe na red. Ovako izgleda prilično tužno.


Jedini kamenjarke trenutno blistaju.
Ulaz u baštu, između 2 drveta je ulaz tj. stepenice koje vode do kućice. Desni dio je pokošen, a lijevi čeka na red.
Ove godine ću vam pokazati svaki dio bašte, a možda čak bude i video.....


Puzajući Phlox na ulazu ima predivnu boju.


Aubrieta i Phlox iznad kućice.




Trenutno cvjetaju i jorgovani, koji su posađeni na vrhu bašte.
Ovaj put nismo imali vremena za slikanje, pa samo jedna daljinska...
Ostaci srušenog bora stoje već 2 godine neiskorišteni. 
Ako neko ima ideju šta s njima, radovali bi me prijedlozi.


Nadam se da ste imali lijep vikend i da ste ga proveli u bašti.

Želim vam lijep start u novu sedmicu.


Nema komentara:

Objavi komentar