Malo drugačiji modeli za slikanje

Oenothera biennis

Do sad je glavnu ulogu na ovom blogu imalo cvijeće, ali ovaj put su to životinje.
Bez nekih od njih ne bi bilo ni ovih divnih biljaka.



Eremurus

Veronica longifolia
Stachyst byzantina
Stachyst byzantina
Ovi puževi su mi puno draži


od ovih, ove mrzim. Čak se penju i na stablo jabuke.


Echinacea purpurea

Echinacea purpurea
Veronica longifolia
Oregano
Cvijet tikve
Echinacea purpurea
Liatris spicata
Krpelji su u pokrajini u kojoj živim u velikom broju zaraženi bakterijom  borelioze i virusom koji izaziva meningitis.
Samim tim je i opasnost koju nosi ujed krpelja velika. I ja sam prije nekoliko godina imala "čast" da me ujede i nadam se da je moj krpelj bio zdrav. Naime virus meningitisa djeluje relativno brzo i može izazvati simptome slične gripi, a može prouzrokovati i teški meningitis i smrt.
Bakterije borelioze mogu kratko poslije ujeda izazvati crvenilo i u tom slučaju pomaže koktel antibiotika. Nije rijedak slučaj da neko i ne zna da ga je ujeo krpelj sve dok brelioza ne postane hronična i dok teško ne ošteti pojedine organe. Nažalost tad je već kasno ......
Zato ja mrzim krpelje.
Moj muž se ne boji krpelja, pa ga je uslikao dok mu je ovaj pozirao na ruci.

Krpelj
Već godinama u bašti imamo familiju guštera. Niti se oni boje nas, niti mi njih.
Svako uživa na svoj način.



Naša močvarna kornjača Egbert (ime joj je dao prijetelj našeg sina Mark, jer mu je ličila na njegovog ujaka Egberta) je nestala.
Nadamo se da je živa.
Egbert
 Bara koju smo napravili Egbertu je postala utočište drugim žabama.
Od jeseni ni bara više ne postoji.


 

Larve leptira na koprivi ne izgledaju posebno lijepo.

Larve leptira na koprivi
Ko bi rekao da će se preobraziti u ovakve ljepotane.

Buddleja "Black knight"
Želim vam lijep ostatak vikenda.

Nema komentara:

Objavi komentar