Šta je cvjetalo i šta cvjeta


Pošto zbog pokverenog laptopa neko vrijeme nisam postavljala slike to činim sad.
Slike su napravljene u vremenu od jula do sad.
Moguće da ste neke slike već vidjeli.....























































I to je bilo sve za ovaj put.
Nastavak slijedi........
Želim vam lijep start u novu sedmicu.

Broj komentara: 6:

  1. Pa ti si uživala cijelo ljeto, sve je prelijepo!
    Ehinacee, hemerokalisi, ruže, fuksije - ne znam šta je ljepše.
    Moja veronika je cvjetala i bila je divna. U stvari, još cvjeta. Nadam se da ću dogodine imati veći grm da odmah upadne u oči.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljeto je zbilja bilo cvjetno. Ipak sad dolazi moje vrijeme. Svi idu u baštu kad je vruće, a ja kad nije.
    Moje veronike su od prošle godine. Znači možeš biti sigurna da će ti sljedeće godine biti bujne kao moje.
    Poslala sam ti e-mail..

    OdgovoriIzbriši
  3. doista imaš pun vrt zanimljivih biljaka, a ja idem sutra na vrt - čeka me štihanje

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro došla na moj blog Stara vrtlarice, hvala na lijepim riječima.
    Pregledala sam tvoj blog i nadam se da ćeš uskoro pokazati rezultate štihanja.
    Sretan rad!

    OdgovoriIzbriši
  5. Retriver Sara

    Ne mogu odlučiti čemu bih se više divila, echinaceama, hemerocalisima, monardama...crvena je savršena...cvijeće ti je vrlo kvalitetno, bujno i predivnih boja...bravo draga!

    OdgovoriIzbriši
  6. Na sreću kod mene nije bilo "dugo toplo ljeto", pa su biljke imale idealne uslove. Sjeme crvenih Echinacea sam skupila, pa ćemo vidjeti šta će iz njih nići.....mislit ću na tebe kad budem dolazila u Zg.

    OdgovoriIzbriši