Ljeto 2012


Kao sto sam i obecala slijede slicice. Pocet cu sa slikama loncanica.


Fuchsia Eureka red





Streptocarpus razmnozen dijelovima lista. Postupak cu opisati u jednom od sljedecih postova.



Aeschynanthus cvjeta bez pauze od decembra prosle godine.

Begonia



Rhodochiton




Brugmansie su pocele cvjetati
Angels flight ce za 2-3 dana biti puno tamnija


Pink Perfektion



Theas Liebling

 Bez imena




Bijela bez imena



Brugmansia sanguinea 



Ovo je bilo sve za danas.
Uskoro slijedi nastavak.

Da ne bi pisala novi post evo i nastavka.

Brugmansia Angels proud

 
 


Aktuelna slika Pink perfektion


Cemi jos jedna slicica za tebe.


Broj komentara: 6:

  1. Draga mak,kod tebe pravi praznik za oči. Ne zna se koja je ljepša brugmansija.Koliko ih puta gnoiš.Moje ni ove godine neće cvjetati.Ošišala sam ih i sada nemju y.Na žalost samo jedne godine sam imala trubu sa puno cvjetova. Od tada više nikada,Mislim da ću odustati od njih. Ali ću dolaziti kod tebe da im se divim.

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja odustajem od brugmansija. Volim ih vidjeti kod tebe, ali ja nisam za njih. Zato jesam za fuksije :) Prelijepe su ti. A tek cvijet streptokarpusa. Koliko često on cvjeta i koliko se zadržava cvijet?
    Kad vidim tvoje more rodohitona, dođe mi da plačem. Kako divnu biljku sam izgubila. Možda sam ga i urekla, jer mi je prošle godine bio sav u cvijetu. Čuvaj mi sjeme za nekad, molim te.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma daj nemojte biti takve. Tebe Josipa razumijem, tebi je basta daleko od stana, ali ti Cemi nemoj biti izdajica, Salim se naravno.
    Ma imala sam i ja (i jos imam) promasaja s brugmansiama, ali cini mi se da sad imam odredjeno iskustvo i da ce sljedece godine ako Bog da biti prava cvjetna oaza.
    I ja sam svoje sisala "napamet" i tek sad skontala da sam grijesila.
    Nisam obracala paznju koliko tacno traje cvijet Streptocarpusa. Ovo su moje mlade biljke uzgojene od onog Strept. kojeg sam kupila na izlozbi. Vazno je da se zalijeva tek kad se zemlja dobro osusi, jer onda redovno daje nove cvjetove.
    I Cemi nemoj plakati. Danas sam ubrala prve cahurice Rhodochitona sa sjemenom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično, hvala ti.
    A streptokarpus je zaista divan. Sjećam se da si ga kupovala. On je meni nešto između ljubičice i gloksinije :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam ja jos 4 razlicite vrste streptocarpusa, ali nisu jos cvjetali.
    Naravno dok procvjetaju slijede slike.
    Da li ti se streptocarpus svidja "onako" ili ti se svidja da bi ga rado imala?

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da bih ovu boju rado imala.
    Nemoj ovo sad shvatiti kao obavezu da mi je moraš poslati. Samo volim ovu boju.

    OdgovoriIzbriši