Kisovito ljeto


Kod mene jos uvijek skoro svaki dan pada kisa. Danas sam otisla u bastu da nesto uradim, ali nisam uspjela, jer je iznenada poceo pljusak.
Biljkama to odgovara, a i meni.

Evo nekoliko aktuelnih slika.
















I to je bilo sve za ovaj put.
Zelim vam lijep vikend.



Broj komentara: 5:

  1. Super ti biljke izgledaju.Šta bi mi ovdje dali da nam bar ponekad padne kiša. Za dva mjeseca je pala samo dva puta po pola sata a sutradan je ponovo nastavilo sa 35 stepeni.Ona šesta slika je super hot papaya i tomato soup lijepo izgledaju zajedno.Posebno mi se sviđa što se ne guraju kao kod mene.
    Imaš divne stolisnike.Ma ,znaš već i da ti ne kažem ...meni je kod tebe sve lijepo .Jeli moguće da ti veronika još cvjeta,moje su odavno odcvale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Jos, kod nas su rijetki dani kad kisa ne pada. Svakodnevno se smjenjuju kisa i sunce. Jako je prijatno, nema vrucina. Jedini vruci dani su bili kad sam isla kupovati kaktuse i nekoliko dana prije toga. Veronike jos uvijek cvjetaju i to jako bujno. Valjda im vrijeme odgovara. Imam jos jednu boju stolisnika ( boja kajsije), ali sam sinoc, trazeci slike, skontala da ga nisam uslikala.
      Da imam puno biljaka kao ti vjerovatno bi se gurale......S. mi je uskopao jos jednu veliku gredicu uz susjednu bastu i tamo ce biti posadjeni novi Hemerocallisi. Jos mi nisu stigli, ali ce uskoro.
      Jesi li prepoznala ljubicastu monardu?

      Izbriši
  2. I ja volim stolisnike.Nisu uopšte zahtjevni.
    Oho,ho još hemerokalisa.Neka ti sretno stignu i dobro se prime.
    Vidi stvarno,nisam prepoznala monardu.Mašala lijepo joj je kod tebe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Retriver Sara

    eto prednosti kišnih dana i manje sunca, sve rascvjetano i bujno...krasni su ti lila stolisnici, monarda, a moje ljubimice echinaceee da ne spominjem.

    OdgovoriIzbriši
  4. divne su ti biljke, a što se tiče kiše mi smo se ovoga ljeta pržili na +40, a kiše nije bilo od lipnja pa sve do neki dan

    OdgovoriIzbriši