Kucna dzungla


Proljece je na pragu, radovi su poceli, pa prije nego vam pokazem sta sam sve uradila, zelim da vam pokazem samo jedan mali dio mojih kucnih biljaka. Ovdje ne ubrajam kaktuse (80-tak saksija), a ni uobicajeno kucno cvijece.
Naravno stan je pretrpan cvijecem i ja jedva cekam da dodje vrijeme da ga iznesem vani. Tu su prije svega mlade fuksije, brugmansie, Acnisus australis, Streptocarpus, palme, Passiflore itd., itd....


Vidi je Cemi: Delonix regiae


Guzmania, Fascicularia bicolor, Aeschynantus i Delonix r.


Crvena boja listova Fascicularie bicolor blijedi, ali bi to trebalo prestati dok biljka ponovo bude na suncu.


Strelitzia uzgojena iz sjemena

Ovaj Fikus raste jako brzo, prebrzo, pa ce uskoro morati iz stana. Pored toga mi je isuvise uobicajena biljka......


Mala kolekcija mojih Begonia






Bastenske orhideje su trenutno u stanu, ali poslije sele u bastu gdje im je mjesto.
Posto su one posebne, zato i malo vise slika.
Pleione formosana







Blettila striata "Alba" jos ne cvjeta.

To je bilo sve za ovaj put. Ostatak cu vam pokazati neki drugi put.

Zelim vam lijep vikend.

Broj komentara: 10:

  1. Delonix ti je odličan! Možda bi ove godine mogao i procvjetati.
    A orhidejica je fenomenalna. Zamisli kad to napravi grmić. Nit se vidi stabljika, niti list, samo cvijet. Prelijepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bilo bi divno kad bi Delonix procvjetao. Ja strahujem nad njim, ne smijem ga ni pogledati.
    Gdje tvoj bude ljeti: na suncu ili u sjeni?
    Orhidejica imam 5, a valjda ce se razmnoziti, pa ce ih biti i vise.

    OdgovoriIzbriši
  3. Delonix mi je svo ljeto bio na najjačem suncu, po cijeli dan. Moj (vršnjak ovog gore) je zimovao na hladnom, možda i prehladnom :( Ostao je bez listova, vrh mu se nekako osušio, "prehladio", šta li... Orezala sam ga dobro, sutra ću ga presaditi, pa ćemo vidjeti. Maleni se za sada dobro drže.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sta, i malenih imas? Pa gdje ih sve smjestis?
    Ja mislim da sve sto je egzoticno mora biti na relativno toplom i svijetlom mjestu preko zime?
    Ocito je to moje misljenje pogresno.
    Ne znam kako bih ja sad ovaj svoj iznijela na jako sunce (mislim u ljeto) kad su mu listovi tako njezni.
    Nekako mi zao.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam imala više mjesta. Prozore sam čuvala za adeniume, S.sobu za sijance kaktusa, a u dnevnoj je prosto pretoplo i nema dovoljno svjetlosti da prati tu toplotu. Ranije joj je prijalo zimovanje na južnom prozoru.
    Mislim da će me iz kuće izbaciti zbog silnih posuda i posudica :) Ali, počela sam iznositi, konačno!
    Iznosi ga postepeno, stavljaj ga uz neku veću biljku da ga štiti. I sretno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala draga Cemi.
    A sto se tice izbacivanja iz kuce....i ja sam uvijek u strahu da ce mi se na kraju to desiti hahahaha......

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo još jedne kojoj prijeti progon iz kuće,ako uskoro ne zakuca proljeće i na moja vrata :D
    Draga Mak sobne biljčice su prelijepe.Begonije me vraćaju u djetinstvo,moja baka ih je imala punooo,punoo.Nisam znala da te orhideje tako nisko cvjetaju.Tek sad sam uvjerena da je možda i moja živa bila i cvjetala ali je ja nisam mogl auočiti u gužvi :D
    (alisa)

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Alisa, proljece ce uskoro, pa ce i opasnost od izgona iz kuce proci.
    Ovo su begonije (osim jedne) koje se ne mogu naci u vrtnim centrima, a sad su opet u trendu. Zato su meni dragocjenije od drugih biljaka koje se mogu naci na svakom koraku.
    U Bosni one nisu interesantne, ali ovdje...
    Imam jos 2, ali trenutno ne izgledaju bas lijepo.
    Nadam se da ce tvoje orhideje ovog proljeca izviriti iz zemlje.
    P.S. imam neku virosu i bukvalno sam u krevetu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam imala onakve kao kod tebe na 2 i 5 slici.To mi baka ožilila bila.A i ona ih je od svuda nabavljala,baš ih je volila.Njih i kaktuse.Gdje god je putovala te biljke je donosila kući.Puno vrsta je imala i one sa sitnim listom,sa krupnijim,one koje imaju kao dlačice i druge koje nemaju...Ja ne znam zašto to više nije cjenjena biljka i stvarno je slabo ima po BiH.Moja baka nema svoje kolekcije odavno,jer je obolila...Draga moja želim ti što skorije ozdravljene.I moji su pod virozom(djeca i mm)..

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne znam ni ja zasto su izisle iz mode. Prvo je bio nalet biljaka iz Afrike, Tajlanda, Australije itd (i jos je uvijek), pa su te biljke potisnule te neke uobicajene kucne biljke. Sad tih uvezenih biljaka ima jeftino i svugdje, a begonije su postale prava rijetkost, bar one stare sorte. Ima predivnih novih sorti, ali stare su ipak interesantnije i trazenije.
    Hvala ti na zeljama za brzo ozdravljenje. Ova gripa je grozna. I kod mene je prvo dobio mm, a onda sin i ja. Drugi sin se, hvala Bogu, dobro drzi.
    Cuvajte se-

    OdgovoriIzbriši