Još uvijek se šareni


Iako je već prilično zahladnilo ja sam u subotu 4 sata provela u cvijetnjaku. Tek kad sam ušla u kuću postala sam svjesna koliko sam se smrzla.

Povadila sam niske astere koji su mi zauzeli puno mjesta. Iako u jesen izgledaju jako lijepo ipak su morali van. Na njihovo mjesto sam posadila Echinacee koje su mi zauziale mjesto u plasteniku.


Uz to sam iščupala 15-tak Hypericum androsaeum. Posijala sa ih prošle godine i izrasli su u lijepe biljke i sad ih još samo treba posaditi u veliku baštu.

Pored tog sam konačno iskopala 2 Brugmansie, odrezala od mraza smrznute grane i unijela ih u podrum.


I opet je moglo biti sjemena.

Ovu Brugmansiu sam jedva iščupala, jer je kroz saksiju pustila korijen duboko u cvijetnjak.


Na kraju sam posadila nekoliko mladih biljaka Festuce koje su izvađene iz kamenjara.
I to je bilo sve što sam uradila u subotu. Posao nastavljam sljedeći vikend, naravno ako se temperatura ne spusti ispod 7°C-8°C .

Još uvijek ponešto cvjeta





Rhodochiton glumi ljeto.


U plasteniku fuksije i dalje cvjetaju.


Želim va lijepu sedmicu.

Broj komentara: 7:

  1. Rodohiton ti je prelijep. A tek fuksije.
    Kod mene sve već odavno spava. Rodohiton sam morala skratiti jer se bio zapetljao vani u žicu. Valjda će preživjeti do proljeća.
    Inače, sve je tako tužno. I hrizanteme su već prošle.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovdje je tek danas temperatura bila ispod nule.
    Rhodochiton definitivno treba ljestvice bar 2,5m u visinu ili 1m u širinu. Još malo, pa će ga trebati sijati. Znaš da sporo niče, pa se već u januaru treba sijati.
    Ova na slici nije jedina fuksija koja trenutno cvjeta.
    Ja imam još par saksija cvijeća vani. Valjda će izdržati do vikenda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kod nas su minusi već dugo vremena.
    Ja bih rado spavala zimski san :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma kakvo spavanje. Još malo, pa će početi sijanje. I dok biljke niknu tu je i proljeće.
    Ništa od spavanja.....

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako to fino zvuči kad ti kažeš :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kao da gledam sebe ,čim mi treba prostora ja vadim niske astere i krizanteme. Astere koliko god da vadim njih ostane dovoljno ,a krizanteme vadim jer nikada ne vidim kako cvjetaju ,Teda bude prilično hladno i rijetko idem na vikendicu.
    Kod tebe ipak nije zima kao ovdje dok su trube još napolju. Lijepo je vidjeti da u ovo doba nešto cvjeta. Super ti je ta penjačica . Ja na žalost nemam gdje sa takvim biljkama.

    OdgovoriIzbriši
  7. E baš si me nasmijala Josipa za astere i hrisanteme. Upravo je tako kako si napisala. Najgore je to što sam ih povadila, a nisam posadila u veliku baštu. Stavila sam ih u velike saksije i unijela u plastenik, a kad će biti posađene u baštu - ko zna.
    Sama bi se sebi smijala. Samo premještam biljke, a nikad ništa dovesti u red. Jedne iz cvijetnjaka u plastenik, druge iz plastenika u cvijetnjak, neke bi trebale u veliku baštu......trla baba lan.......

    OdgovoriIzbriši