Cvjećarska Nova godina


Iako je zima takoreći tek počela (bar kod mene još nije bilo izuzetno niskih temperatura) 21.12. je dan počeo duljiti, a noć kratiti.

To je takozvana cvjećarska Nova godina. Od tad je svaki dan duži od prethodnog i cvjećari se polako pripremaju za proljeće.


Iako je ipak rano za sjetvu ja nisam mogla izdržati, pa sam počela s biljkama koje trebaju nešto više vremena za klijanje. To je prije svega Rhodochiton. Ovaj put sam ga posijala više nego obično, jer cvjeta obilno, a zbilja ne treba nikakvu posebnu njegu.

U podrumu su sve biljke u dobrom stanju. Posebno me raduje da su Brugmansie do sada sve u redu. Neke sam zbog nedostatka prostora vadila iz velikih saksija i stavljala u najlonske vreće s jako malo zemlje. Rizikovala sam, jer su to obične vrste, pa neće biti velika šteta i ako ne prežive.

Jedan dio biljaka je u zajedničkom podrumu. Desno na slici su tankovi za naftu koji su se nekad koristili, a sad samo zauzimaju prostor.......a šta bi ja saksija tu mogla smjestiti.


Ostale Brugmansie su u našem podrumu.



Jedan dio mladih biljaka je na prozorskoj dasci.



Upravo sam prebrojala 42 saksije Brugmansia + Acnistus i Iaochroma.
Da nije slika još ne bi znala tačan broj.

Svima koji su odlučili početi sa sjetvom želim uspješan početak.

Cvjećarska Nova godina može početi.

Sretno

4 komentara:

  1. Moja cvjećarska Nova g.nije još počela ali zato tebi želim puno sreće.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga Josipa.
    Ti jos nisi pocela sa sjetvom, ali ja znam kad ti krenes onda je to turbo kretanje.

    OdgovoriIzbriši
  3. hehehe e dobro si , rekla sam neću ove godine ništa puno sijati i izgleda slagala jer nakupila sam samo devet vrsta m.hibiskusa . Biće bome turbo.

    OdgovoriIzbriši
  4. 9 vrsta ????, a ja nisam ni znala da ih ima toliko, a kamoli da ih imam.
    Eto vidis da sam u pravu.....ma znam ja tebe.

    OdgovoriIzbriši