Konačno cvjeta....

Ove godine su Brugmansie napupale ranije nego prošlih godina.
Jedini je problem što mi je gužva u bašti. Kao što sam već pisala, zgrada se renovira, postavljen je gerist i sve biljke sam morala udaljiti nekoliko metara od zida zgrade.
Skoro sve biljke su trenutno na suncu, pa ih treba svakodnevno zalijevati.

Brugmansia "Angels Flight" je prva procvjetala.





Clematisi




Astilba



Stolisnik



Prvo s jednim, pa onda s 2 podstanara.



I konačno je i ona procvjetala.....Echinacea "Hot Papaya". Josipa hvala na identifikaciji.



Yucce takođe cvjetaju.



Jedan lijepi cvijet čuvarkuće.


Hortenzija je ogromna.




Ruža "Heidi Klum"


I to je bilo sve za danas.
Želim vam lijep početak sedmice.

Josipa evo slika Yucce.



Broj komentara: 7:

  1. Fantazija ali stvarno.Koliko god da gledam brugmansije ne mogu se nadiviti tom divnom cvijetu.
    Hortenzija ti ima divnu boju i krupne cvjetove. Kod mene jedna ima skroz sitno cvijeće ove godine Nemam pojma šta joj je.
    Juka me je oduševila. Ja tek od prošle godine imam jednu mladu juku i nije mi još cvjetala. Šta misliš kada će?
    Ecinacea je super samo ja mislim da je to Hot Papaya a ne Tomato Soup.
    Pogledaj kod mene ista je kao moja Hot Papaya. Tek za sedam dana će mi procvjetati Tomato Soup pa da vidiš. Ona nije dupla i ovako čupava.
    Astilba ,stolisnik .ma sve ti je super. I ja imam Hajdi Klum ružu.Baš takva joj je boja kad se rascvjeta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Josipa, baš ti hvala na ovoj ispravci. Ja imam i "Tomato Soup" i "Hot Papay-u", ali im do sad nisam vidjela cvijet. Prošle godine je jedna od ove 2 imala pup, ali nije uspjela skroz procvjetati, jer je zahladnilo. Juče su mm i sin išli u baštu i ja sam im objasnila šta da uslikaju. Ja sam mislila da je to "TS", ali eto sad znam da nije. Kako je lijepo što si se javila, jer ako neko zna sve vrste onda si to ti. Na slici se vidi još pupova od drugih Echinacea. I one će valjda uskoro procvjetati. Što se tiče Yucca ja ih imam 6 (Y. gloriosa), a 4 trenutno cvjetaju. U velikoj bašti imam Y. filamentosa. Ne znam kolika je tvoja i koja je vrsta. Jesu li one što obrazuju stablo ili one bez (Yucca gloriosa ili Y. filamentosa)? Moje su bile oko 50cm visoke kad su počele cvjetati.
    Pokušat ću napraviti sliku da se vide sve. Na zgradi je gerist, pa je teško napraviti sliku da se gerist ne vidi. Ne moram napomenuti da izgleda grozno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Znači da ću morati još čekati, jer moja yuka nije visoka 50 cm. Ali pojma nemam koja je.Ja sam je kupila bez etikete.Razlikuju li se one puno gloriosa i filamentosa.Primjetila sam jedino da kod moje listovi imaju i neke tanke niti kao konac .
    Samo ti nama uslikaj svoje nema veze skela.Ja kad se zagledam u cvijet koji mi se sviđa ne vidim ništa drugo okolo.
    A za echinacee sam postala stvarno ekspert. Tako je to kad nešto voliš. Ali .., šta da ti kažem mislim da ti to dobro razumiješ.
    Neki dan sam primjetila da jedna od onih koje sam posijala ima pupoljak. Baš sam se iznenadila i obradovala..Jedino ne znam koja je jer mi se obrisala etiketa.

    OdgovoriIzbriši
  4. To bi kod tebe trebala biti Y. gloriosa (i moje u bašti uz stan imaju te niti). Ja sam otprilike prije 8 godina moje posadila. Nisam imala dovoljno mjesta u maloj bašti, pa sam sadila po 2 zajedno.
    Sutra ću onda napraviti jednu sliku sa skelom.
    Naravno da te razumijem kad su Echinacee (i cvijeće uopšte) u pitanju. Ne znam nikog ko ima toliko vrsta kao ti. Ja pregledam i Njemačke forume, ali toliko vrsta kod jedne osobe još nisam vidjela.
    Ma nas dvije se razumijemo jako dobro.......
    I meni su nikle biljke iz tvog sjemena, ali ni ja ne znam koje su. Nije ni važno, važno je da su nikle.

    OdgovoriIzbriši
  5. Možeš li mi dati ime nekog Njemačkog foruma. Ja često posjetim Das-pflanzen -forum. Nisam se tu registovala nego samo razgledam.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ni ja ne komentarišem, samo čitam. Od kako sam otkrila naše forume rijetko sam na Njemačkim.
    Prije sam redovno čitala ovaj (direktan link za nove teme):
    http://www.mein-schoener-garten.de/jforum/recentTopics/list.page
    Ostatak ću ti poslati na e-mail. Javi mi se kratko na moju e-mail adresu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne su tu juke,Moje su duplo manje i nemaju toliko lišća.Nema druge nego da čekam da porastu i procvjetaju.

    OdgovoriIzbriši