Jedan mali dio

Danas cu vam pokazati samo jedan mali dio moga cvijeca koji trenutno cvjeta.

Tu su prije svega fuksije.

"Natasha Sinton"


Mislila sam da je smrzla preko zime, ali nije. U proljece joj je korjen bio potpuno "go", zemlja se slegla i korjen je bio na povrsini zemlje. I evo ipak cvjeta. I reznica koju sam u jesen ubola u plasteniku se lijepo razgranala.

"Frau Hilde Rademacher"


Ova ima posebno neobican cvijet.


Neke imaju ogromne pupove.



Jedan mali dio zajedno.

I jos jednom malo blize.

Ostale fuksije cu vam pokazati drugi put.

Hemerocallis "Spider Man". Drska cvijeta je oko 1m duga. Nazalost to se ne vidi na slici.


Jedna prelijepa biljka, savrsena za velike baste.
Macleaya cordata uzgojena je iz sjemena. Lako nice i relativno brzo raste.

Lonicera (ime i prezime moram potraziti)

Iochroma cyaneum
Crvena mi nije prezivjela zimu, pa sam je ponovo kupila. Ova je takodjer trebala biti crvena, ali eto nije.





Begonije imaju ogromne cvjetove.


Brugmansie ove godine pupaju ranije nego inace. Iako ih je grad dobro ostetio ipak su lijepo napupale.




Buddleja davidii "Black Knight"

Rhodochiton sam kasno posijala i tek danas presadila u veliku saksiju.
Sad ce on "turbo brzinom" da krene rasti.

Jedan lijepi pup bastenskog hibiskusa.

I na kraju trava koja lijepo izgleda, ali je u kamenjaru na pogresnom mjestu. Prvom prilikom ce se seliti na drugu lokaciju.

I to je bilo sve za danas.
Ovih dana ce cvjetati sve fuksije (29 vrsta), brugmansie pocinju cvjetati, pa cu slike postavljati u etapama.
Zelim vam lijep pocetak sedmice.


Broj komentara: 8:

  1. Kako su izrešetane brugmansije, i opet se ne daju.
    Ne znam kako se drže budleje u vikendici, ali ova rezervna kod mene ima pupoljak. Hoću li je moći presaditi u jesen? Neće joj smetati?

    OdgovoriIzbriši
  2. Nista joj nece smetati, slobodno je presadi. Cak mozes u jesen (septembar) odrezati reznicu i samo je zabosti u zemlju. Cak je ne moras pokrivati flasom (samo neka je u hladu).
    Vidjet ces, cvijet je puni ljepsi nego na slici. Gledat cu da ti i ostale boje posaljem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala puno. Vjerujem da su i one ostale pustile pupoljke. Ali nisam odavno išla gore. Kod vikendice bar imaju mjesta pa se mogu komotno širiti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dvadeset devet fuksija,...wau pa to moram vidjeti.Ali jedva čekam da trube procvjetaju.
    Spajdermen ti je krasan.Jeli ti ljetni jorgovan i u prirodi onako plav kao na slici. Ili je tamno ljubičast kao što i ja imam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Josipa, bas me raduje me da si se javila. Ljetni jorgovan je tamno ljubicasti. Aparat ne uspije svaki put da pokaze pravu boju.
    Brugmansie su pocele cvjetati. Upravo cvjeta Angels Flight, a i ostale ce uskoro.
    Juce sam nakratko otisla u bastu i odusevila se Echinaceom "Tomato Soup", predivna je. Na zalost nisam ponijela foto aparat. Sutra cu "maksuz" otici da ih uslikam, a trebalo bi jos nekoliko Hemerocallisa procvjetati.
    Fuchsie su jako interesantne. Neke imaju ogromne cvjetove, a neke minijaturne. Ja do sad nisam znala da cvjetovi mogu biti tako mali, a tako slatki.
    Poredat cu cvjetove jedne pored drugih da se moze vidjeti stvarna velicina.

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo i mene!Šta reći,što moje drage predhodnice nisu rekle?Oduševljena sam!Mak ,češće nas obraduj slikama.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kod mene Tomato Soup nije još procvala. Šteta što je nisi uslikala.Kod mene nije jako visoka kao Marmelade i Hot Papaya.Ove godine mi echinacee cvjetaju jedna za drugom.Ispočetka mi je bilo žao što sve odjedanput ne procvjetaju ali sada vidim da je ovako bolje. Uvijek me nešto novo iznenadi kad dođem na vikendicu. A i cvatnja je produžena ovako.
    Slikaj nam brugmansije.Da se bar kod tebe nauživam .

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Alisa, bit će slika. Ovih dana bi imala svaki dan nešto novo za pokazati. Danas sam cijeli dan bila u skitnji, pa nisam uspjela.
    Josipa tvoje echinacee su divne i zbilja je bolje da cvjetaju jedna za drugom. Tako možeš jako dugo uživati u njihovoj ljepoti.

    OdgovoriIzbriši