Hemerocallisi konačno našli svoje mjesto

Juče sam bila u velikoj bašti i konačno posadila moje nove Hemerocalisse. Kao što sam već napisala prvo sam ih posadila zajedno sa saksijama da spriječim isušivanje zemlje. Neki su napupali i uskoro ću vidjeti njihove cvjetove.
Baš sam nestrpljiva..........
Prvo je mm prekopao jedan dio travnjaka. Naravno zemlja nije bila optimalna za moje biljke, pa smo kupili jednu "polovnu" mašinu za usitnjavanje zemlje.


U cijeloj akciji nam je pomogao i moj sin. Bilo je jako vruće, pa se moj rad sveo samo na instrukcije. Hvala Bogu, pa imam moje muškarce koji su uvjek spremni da mi pomognu.

Prošle sedmice sam iskopala 2 lavande iz druge gredice i htjela ih posaditi u gredicu s hemerocallisima. Kako zemlja nije bila dovoljno usitnjena tako su i moje lavande ostale neposađene.
Sad sam ih posadila, ali nisam sigurna da će se oporaviti.

I ovako izgleda moje "ostrvo" Hemerocallisa. Ne izgleda baš posebno prirodno, ali za početak je dobro.
Naravno vremenom ću ga povećati, jer će biljkama trebati više mjesta.

Ostala su još 3 neposađena sijanca, koja će prezimiti u plasteniku.

Inače i mala i velika bašta izgledaju prelijepo. Toliko cvjeća trenutno cvjeta da je prosto nemoguće sve pokazati.
Ali evo nekoliko detalja.......








Višegodišnji mak (ime moram potražiti)

Bit će sjemena


Ovo su "stari" Hemerocallisi


Iako izbjegavam pokazivati slike džungle ipak ću to učiniti.





Druga generacija Alisinih nevena.


Lonicera koju sam sasjekla radi lakšeg presađivanja (na jesen) raste dalje na zemlji. Inače ima predivan miris.

I još jedna Lonicera

Mislila sam da je sezona irisa prošla i danas među visokim sortama otkrila još jedan cvijet.
Iris barbata-nana. Ime imam negdje zapisano, moram pretražiti moje zabilješke.



Echinacea "Tomato soup" tek pupa.


Poslijae urađenog posla smo se počastili trešnjama.


3 komentara:

  1. Koje trešnje! Tako fino izgledaju da bih i ja probala, a inače ih ne jedem.
    Baš volim džunglaste slike. Na njima uvijek gledam koje biljke pašu zajedno, a koje ne. Tražim boje i teksture koje mi se najviše sviđaju. To mi nekako dođe kao igra. Kao kad se djeca igraju žmirke :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaboravih nešto dodati - zgodna ova spravica.
    Neki dan sam gledala prilog o jednoj uzgajivačici hemerokalisa. Kod nje sam vidjela takvo ostrvo i gredice hemerokalisa. Fantastično je izgledalo. Mislim da će i tvoje dogodine biti isto.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Cemi, i ja sam u fazi istraživanja šta s čim paše. Uvjek nešto premještam, pravim najoptimalnije kombinacije, pa ponešto i uništim čestim premještanjem.
    Među ovim Hemerocallisima je i jedan koji sam tebi odvojila, a do jeseni će valjda biti još koji.

    OdgovoriIzbriši