Zimski radovi

Ove godine sam kao i prošle vrlo rano počela sa sjetvom. Jednostavno sam nestrpljiva, pa nit`mogu, nit`hoću da čekam.
Neke biljke, kao što je Rhodochiton sporo niču, pa je sad pravo vrijeme za sjetvu.
I tako sam ja kupila sjeme, lampe, posijala 10-tak vrsta cvijeća, ono počelo nicati i onda su se pojavile one.........mušice.
Tu napast je prosto nemoguće uništiti bez hemije, pa sam odlučila da skoro sve svoje sijance iznesem vani. Trenutna temperatura je iznad nule, a i akvarijum će dodatno zaštiti biljčice.
Biljke koje su ostale u klijalištu, po preporuci jedne biljkoljubice, zalijevam otopinom duhana.
Nadam se da će pomoci i da mi neće uništiti veće biljke kao što su crveni Acnistus, Brugmansie i Co.
Sijanci drvenastog božura su takođe vani. 3 biljkice su već uništile, ali ako preživi ostatak bit ću prezadovoljna.


Ali nije sve tako strašno. Uspjela sam razvrstati sjeme i popakovati ga u male kesice i to bez alergije. Prije nego sam počela, kupila sam sebi antialergikum da mogu odmah reagovati. Na moju sreću nije mi trebao.
Ovo je rezultat jednog malog dijela obavljenog posla

Zima je i pored orhideja cvjeta i ovaj moj ljepotan Aeschynanthus speciosus.





Cvijet je zbilja divan, pa sam ga morala pokazati u više "poza".
Čuvarkuće koje sam dobila bukvalno zamrznute lijepo izgledaju. Prvo sam ih smjestila u podrum, ali sam poslije 2 dana shvatila da je to greška i iznijela ih vani. Do nedavno su bili pod snijegom i sad izgledaju ovako:


Danas sjedim opušteno na kauču, slučajno pogledam vani i vidim malu crnu vjevericu. Bila je jako brza, ali sam ipak uspjela napraviti nekoliko slika.
Prvo je pozirala na plasteniku

a onda je pokazala svoj skok s malog drveta u susjednu baštu

Želim vam svima sretnu sjetvu.

Broj komentara: 5:

  1. Baš je divno vidjeti mlade božure kad znaš kako teško niču.Prava si sretnica. Držim ti fige da ih se što više izbori za život.Moraću i ja jednom pokušati sa sijanjem.
    Prekrasan ti je taj crveni cijet. Kako se zove?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mali božuri su ti odlični. Vjerujem da će im biti dobro.
    Ljepotan je prelijep. Ja stalno zagledam mog, ali nema pupoljaka. Možda mu ipak treba malo više vremena. Bitno mi je da se prilagodio uslovima jer je pustio dvije nove grančice.
    Bravo za akciju razvrstavanja sjemenki.
    Ja sam danas imala akciju sijanja. Za vikend je akcija instaliranja osvjetljenja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Josipa, i meni je baš drago da su nikli. Drago mi je kad nikne nešto obično, a pogotovo kad nikne tako nešto, što inače jako sporo niče. Odmah sam posijala ostatak sjemena. Ljepotan je Aeschynanthus speciosus. Iako sam podijelila jako puno reznica, to mu ne smeta i svake godine predivno cvjeta.
    Draga Cemi, i tvoj Aeschynanthus speciosus je trebao cvjetati. Dovoljno je zbilja da ima jednu granu da cvjeta. Iz iskustva sam zaključila da ga treba što kasnije unijeti (u jesen) u kuću da bi cvjetao. Ja sam nekad zaboravila da ga unesem i divno je cvjetao. Od tad ga "zabravim" svake godine. Možeš misliti kako bi tek izgledao da je bujniji, ali i drugi trebaju uživati u njegovoj ljepoti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti što dijeliš tu ljepotu!
    Ubuduće i ja "zaboravljam".

    OdgovoriIzbriši