Nevrijeme

Poslije najosnovnijih radova, koji su urađeni u maloj bašti, došla je na red i velika. U subotu sam planirala presađivanje Brugmansija u veće saksije, ali sam se ipak odlučila za odlazak u veliku baštu. Znala sam da me čeka "more" korova, ali nisam znala da je i nevrijeme učinilo da bašta izgleda još puno, puno gore.
Ne znam šta je gore, korov koji preovladava ili prebijene stabljike cvijeća i uništeni cvjetovi.
I dok je mm kosio travu ja sam sam se borila s korovom i polomljenim cvijećem.
Sljez, kojeg je nevrijeme polomilo.



50 posađenih gladiola, koje su trebale biti u raznim bojama, su procvjetale u samo 2 boje: žutoj i crvenoj. Nevrijeme je ih njih polomilo.

Razočarana sam ponašanjem uzgajivača tj. prodavača cvijeća i sjemena. Već nekoliko puta kupujem sjeme ili cvijeće, koje ne odgovara opisu proizviđača. Najbolji primjer su biljke sljeza, čiji su cvjetovi trebali biti dupli. I pored toga što nisu dupli, izgledaju lijepo, jer je mix sadržavao 8 različitih boja.
Iako sam na ovom malom dijelu bašte provela nekoliko sati radeći, ipak izgleda kao da radovi tek trebaju da počnu. Nadam se da ću do jeseni biti gotova.

Desno na slici je folija od kamenjara, koji (naravno) još nije gotov.

Ipak je nekoliko sljezova uspjelo da odoli nevremenu.


Učinila sam jedno dobro djelo i ovu osu oslobodila. Zaglavila se između tučka i latice cvijeta.


U nedelju sam bila toliko umorna da se nastavak poslova u velikoj bašti morao odgoditi za sljedeći vikend. Tako je u nedelju na red došlo presađivanje Brugmansija. Kao što vjerovatno svi znate, biljke nikad ne treba presađivati u saksije, koje su puno veće od predhodnih. U tom slučaju se razvija korijen, a nadzemni dio biljke raste jako sporo.
Kod mene ove godine i brugmansije kasne.
Prošle jeseni je mm skratio grane i pozabadao ih jednostavno u saksiju kraj matične biljke. Sve reznice su se ožilile i izrasle u prilično velike biljke.


Za one, koji to ne znaju, još jedna važna informacija vezana za ovu lijepu biljku. Siguran znak da će biljka cvjetati je asimetričan list, što se vidi na sljedećoj slici.

Na ovoj slici su listovi simetrični i dok god je tako, ne treba se nadati cvjetovima.

Ako želite da vam nove biljke (uzgojene reznicom) cvjetaju iste godine, uzmite reznice sa asimetričnim listovima. Nažalost, takvi listovi su uvjek na glavnim granama, pa se te reznice ne uzimaju do jeseni. Tad se Brugmansije svakako moraju orezati i tad je pravo vrijeme za ožiljavanje reznica.
Jako sam nestrpljiva da vidim cvjetove mojih novih ljepotica.

Danas sam nastavila radove u maloj bašti, ali o tome drugi put.
Za kraj slika jednog od novih Clematisa.


Nema komentara:

Objavi komentar