Stigle su nove Brugmansije

Danas me poštar obradovao paketom od najpoznatijeg uzgajivača Brugmansija u Njemačkoj.
To su mlade biljke visine od 15cm do 40-tak cm, pa iako se prodaju kao mlade biljke ipak su im listovi asimetrični, što znači da bi ovo ljeto trebale cvjetati.
Kad sam vidjela paket u prvom momentu sam mislila da je neka greška, jer mi je izgledao premal za broj biljaka koje sam naručila.


Tek kad sam ga otvorila uhvatio me je strah da su biljke prilikom transporta oštećene (cijena nije bila baš mala).


Kao što se vidi na slici, biljke su samo poredane na dno paketa, a prazan prostor je popunjen zgužvanim novinskim papirom.
Imala sam osjećaj da je novac "bačen u vodu" i da, što je još gore, od mojih novih Brugmansija neće ništa biti.
Kad sam ih izvadila nisu tako loše izgledale, iako je puno otpalih listova ostalo ležati na dnu paketa.



Velika greška je što sam sve ovo obavila u hodniku i napravila veliki nered, ali kad sam vidjela da su Brugice u redu, nije mi bilo teško da to sve opet dovedem u red.
Jedna od biljaka nije izgledala baš najbolje, ali se nadam da će se oporaviti. Listovi su uvijeni, ali se ne vidi da ima napasnike na njima.



Uz biljke sam dobila i 2 mala kataloga (veliki je poklon od moje prijateljice Sabine). Morat ću ih sakriti, da ne bi došla u iskušenje da opet nešto naručim.
Ovisnost je jako teška bolest.


Kasno poslije podne sam uspjela kupiti saksije za moje novitete, a sutra ću ih u njih presaditi.
Kupila sam i još jednu divnu (bar za mene) saksiju. Visina joj je 60cm, nema rupe na dnu i idealna je za vodenu palmu koju sam nedavno podijelila.
Nadam se da će se njenim novim vlasnicima svidjeti poklon.

I to je bilo sve za danas.
I još malo šarenila, moja ogromna Dicentra.

2 komentara:

  1. Kako će to sve lijepo izgledati kad procvjeta!
    A tek za koju godinu kad izrastu!
    Nego, kako ti paradajz u plasteniku? Kod mojih se već "odmeće", pa mi ti pala na um. Nekako ste zajedno sijali zimus.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nedostajala su mi tvoja javljanja Cemi.
    Paradajz sam odavno iznijela vani, ali se još ne odmeće. Možda baš zato, što sam ga prerano iznijela. A što se tiče Brugmansija i ja se nadam da će ove godine cvjetati. Baš sam nestrpljiva.

    OdgovoriIzbriši