Konačno dan bez kiše

Kiša je počela padati 1. maja i prestala danas, pa sam to iskoristila da konačno nastavim radove u bašti. Iako je 1. maj dan za odmor i roštiljanje, ja sam ga provela radno.
U velikoj bašti, u kojoj smo bili za 1. maj, nema ni struje, a ni vode. Za zalijevanje koristimo kišnicu, koju skupljamo u velike plastične posude, koje se (bar ja predpostavljam) koriste na gradilištima.
Zbog velike suše u zemlji su se pojavile velike pukotine. Slike su napravljene u velikoj bašti 1. maja.


U malom kanenjaru imamo podstanare, koji nam rado poziraju. Taj dan smo imali priliku 2 sata fotorgafirati jednog člana te familije. Drugi su se pojavljivali, pa opet nestajali. Samo je gazda davao do znanja da će otići samo onda, kad on to sam odluči.



Prije nego što je kiša počela padati uspjela sam posaditi neke biljke, koje sam davno kupila i koje su pod hitno morale biti posađene.
Muški dio familije je pripremio (očistio od trave) jedan dio, gdje planiram napraviti kamenjar.


Upravo kad su počeli postavljati flis (folija koja sprečava travu da raste, ali je vodopropusna), počela je da pada kiša i to je bio kraj.


Kiša je tako jako padala da smo uspjeli samo još postaviti vreće za zemljom i nekoliko saksija na foliju da je jaki vjetar ne oduva.


Nije se samo radilo za 1. maj. Odmaralo se, uživalo se, jelo se............


I nakon 7 dana kiše, danas sam konačno nešto radila u bašti. Ovaj put sam rezala bršljen, posadila 2 klematisa i konačno presadila moje nove Brugmansije.


I kad sam sve lijepo pomela, već je bio mrak.......


I ptica je odlučila da mi pokvari posao......


I na kraju sam pripremila biljke, koje ću sutra ponijeti i presaditi u veliku baštu. Iskopala sam 40-tak jagorčevina, 20-tak hrisantema, astere, 2 vrste Oenothera biennis i još mnogo toga.
Sutra posao nastavljam u velikoj bašti.

3 komentara:

  1. Bili ste vrijedni, odlično. Nadam se da ću moći doprinijeti nekom biljčicom stvaranju kamenjara.
    Moram reći da je i kod mene bilo radno za 1. maj. Sređivala sam cvijetnjak oko vikendice, i kiša me nije omela. Samo sam imala malo vremena. Ima još posla, a ne idem tako često.
    Podstanari su vam bljak. Tražite druge :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj ...kiša ove godine je zaista odvratna...malo...malo pa pada...a meni u vrtu potop...Biljke hoće neće da cvjetaju...ma sramota me staviti na blog...mislim da nikada nije bilo ovako...bar se ja ne sjećam...
    Ti zaista imaš mnogo posla...po vrtovima...kad ja imam u malom vrtu mogu misliti kako je tebi.Ali neka zaista se isplati....kad sve olista i procvjeta...pa još roštilj...hahaha

    OdgovoriIzbriši
  3. Cemi,
    hvala ti na ponudi biljaka za kamenjar. Sugurno imaš neke, koje ja nemam. Uskoro se vidimo, pa ćemo na miru sve prostudirati. A što se tiče podstanara, neka ih. Mi njih ne diramo, a ni oni nas i svi zadovoljni.
    Jedva čekam juli.......

    Phoenix,
    i ja sam totalno razočarana vremenom. Prvo je bila katastrofalna suša, pa danima padala kiša. Prestala je padati u petak, da bi opet počela u subotu, kad sam ja trebala nastaviti radove na kamenjaru. Ove godine kod mene puno toga kasni s cvjetanjem (i ja snosim dio krivice, zbog čestog seljakanja biljaka).

    OdgovoriIzbriši