Novi pokloni

Juče me je muž obradovao sa nekoliko lijepih poklona, koje mi je donio s puta.
Prvo se morao iskupiti za bateriju (za fotoaparat), koju mi je "otuđio" , pa sam morala fotografirati s jednim, ne tako dobrim, fotoaparatom.
Drugo, za vrijeme njegovog odsustva sam imala jako puno obaveza, koje sam morala sama obaviti.
Od kad sam postala zaljubljenik u cvijeće i baštu uopšte, moj muž više nema problema s izborom poklona. Sve što je vezano za baštu je meni lijepo i "puni pogodak".
Kao prvo, tu je cvijeće: buket i jedna saksija.


Pa onda, po ko zna koji put, 3 različite makaze. Jedne sam već upotrijebila u ostavila u plasteniku. Meni u suštini trebaju samo jedne i nemam pojma koje za šta služe.


Tu je i jedan detalj za dekoraciju bašte. Jako mi se sviđa, pa će umjesto bašte krasiti moju dnevnu sobu.



I na kraju nešto, što sam već dugo željela: "kupatilo za ptice".
Do sad sam imala jednu kantu s vodom u kojoj su se ptice redovno kupale i zbilja uživale u tom.
I konačno su dobili "pravo kupatilo s lijepim pločicama".
Nadam se da će se brzo navići na njega i dalje uživati, kao i do sad.


Tu je i pumpa, koja radi na principu solarnih ćelija, koje su ugrađene u kamen i dobro se uklapaju u okolinu (desno na slici).


Poslije svih ovih poklona zaboravila sam da sam bila tako dugo bez baterije za fotoaparat.
Kao što stara poslovica kaže: "i caru je drag poklon", tako je i kod mene.
Ipak je poklon znak pažnje.

2 komentara:

  1. Predivne poklone si dobila!!Bravo za TM..Vidim imaš lijepu cilindricu.Ja imam jednu malu, sa samo jednim izdankom.Neznam baš puno o njezi,pa daj mi koji savjet!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Alisa, nemam ni ja nikakvo iskustvo s ovom biljkom. Pročitala sam na netu da je jako jednostavna za održavanje, jedino treba paziti sa zalijevanjem, tj. treba je zalijevati svake 3 sedmice. Inače dobro podnosi suh zrak, pa dobro uspijeva čak i uz radijator. Ovo joj inače nije prirodan oblik, nego su listovo odsječeni i uspravno ponovo posađeni (svaki list ima svoj korjen). Prirodan oblik joj je kao i kod ostalih sanseverija, znači jedan korjen iz koje rastu listovi.

    OdgovoriIzbriši