Šta je sve niklo

Prošlih 20-tak dana je kod mene bilo prilično haotično, pa nisam imala ni vremena, a ni volje za moje biljčice.
E, sad se ponovo vraćam mojim starim navikama, a tu su između ostalog sijanje i redovno traženje novih (interesantnih) sjemenkica na internetu.
Kao prvo, posebno me raduje da su nikle 2 Spathodea campanulata ( Bignoniaceae).
Ovako izgleda sjeme

A ovako izgledaju moje male biljčice. Do sad su nikle samo 2, ali se nadam da će i ostale uskoro ugledati svjetlost dana. Ako i ne niknu, imam još 10 sjemenkica kao zlatnu rezervu.

Najinteresantnije je da sam ovu saksiju držala u hodniku i nisam baš vodila računa o njoj (nisam se puno nadala da će od tog nešto biti), ali kad sam vidjela da je sjeme klijalo odmah sam joj posvetila više pažnje.
Ovo je sjeme palme koje sam dobila sa Kanara.

Natopila sam ga nekoliko dana i posadila. Sjeme je za kratko vrijeme proklijalo.

Ovako izgleda trenutno nepoznata ljepotica.

Ovo su nepoznate "lukovice", takođe sa Kanara. Ja predpostavljam da je u pitanju Agapanthus ili neka egsotična vrsta Alliuma. Važno je da je lukovica klijala, a do ljeta ću znati šta je u pitanju.

Lukovice su bez problema klijale i sad biljke izgledaju ovako.



Brugmansia sanguinea, koju sam posijala prije izvjesnog vremena je klijala (malo sam "ćeprkala" po saksiji), ali još nije izbila iznad zemlje. Važno je da je sjeme u redu, a i bolje je da malo sačeka da ne moram i njih posebno osvjetljavati.

Sljedeća sjemena sam pripremila i posijala, pa ćemo vidjeti hoće li nići.

Musa sikkimensis


Adenium obesum


Strelitzie reginae i Strelitzie nicolai

Brugmansia
Još par sličica mojih prvih egzotičnih biljaka koje sam posijala.





A ovo je Strelitzia posijana prije ca. 2,5 godine.


I za kraj, kao i uvijek, malo šarenila.
Ovo je ukrasni kupus.
Iako je zimootporan ja sam ga zbog njegove dekorativnosti unijela nekoliko dana u stan da uživam u njegovoj ljepoti.



4 komentara:

  1. Dobro to tebi ide.
    Strelicija je odlična. Ja svoju držim u kupatilu, i vidim da joj tu paše. Pustila je novi listić. A korijenje je skroz izišlo iz saksije. Moraće sačekati još mjesec dana možda i više kad sve budem presađivala.
    Ona nepoznata liči na albiziu, ali i mnoge druge slične vrste sa onakvim listićima.
    Lukovice i meni liče na agapnthus, a posebno listovi.
    Jesu li nikli adeniumi? Oni su mi poseban doživljaj. Sve na jednu stranu, ali oni na drugu. Koliko sam samo sjemenki upropastila, ustvari malih biljčica. Uvijek im je bilo kobno presađivanje. Ali dohakaću ja njima...

    OdgovoriIzbriši
  2. Još da dodam, one prve sjemenkice. Iz iste porodice sam sijala neke ali mi nisu nikle. Tako da vjerujem da je ovo uspjeh što su dvije klijale i nikle. Onakva vrsta sjemenkica mi se ne dopada, teško nicu. Takve su i pandoree, jacaranda...

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga cemi, uvjek me obraduješ svojim komentarima. Strelitziu sam bila zapostavila, ali popravljam se . I ja mislim da bi jedna od biljaka trebala biti Albizia, ali je problem da od 3 različita sjemena biljke isto izgledaju (ili veoma slične).
    Prvi Adenium je klijao 4-ti dan. Sjeme je prije toga bilo 5 dana u vodi, jer zbog "frke" nisam imala ni vremena, a ni volje za sjetvu.
    Nadam se da ćeš sa ovim sjemenom koje ti ja pošaljem imati više sreće nego dosad sa Adeniumuma.

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja se nadam. Čovjek uči na greškama (a mislim da sam ih uočila, što je prvi korak).
    Hvala i pusa

    OdgovoriIzbriši