Passiflora, paradajz, paprika..........

Danas opet pada snijeg, hladno je i postavljanje mog malog plastenika je opet (po ko zna koji put) odgođeno.
Iako će radovi vani sačekati još koji dan, ipak je ostalo još dosta obeveza koji se mogu obaviti u toploj kući.
Tako sam danas posijala Cherry-paradajz "Supersweet 100" i papriku "California Wonder".
Iako baš nemam uspjeha sa sijanjem nekih vrsta povrća, nadam se da ću ovaj put imati više sreće.
Za početak sam posijala 30 sjemenki paradajza i 15 paprike.

Konačno sam uspjela da orežem moje dvije Passiflore.


Pelcere sam stavila u vodu (naravno s komadićem kamenog uglja) i nadam se da će se ožiliti i sljedeće ljeto cvjetati kao njihove "majke".

Passiflora caerulea



Adeniumi (Adenium obesum), koje sam posijala, su nikli.
Prezadovljna sam, jer su nikli 100% i u jako kratkom roku.

I na kraju sam nekoliko Epiphylluma (15-tak) odnijela u podrum. U stanu su se ožilili i dobili po 1-2 lista. Nadam se da će poslije boravka u podrumu na hladnom (vrijeme mirovanja) početi cvjetati.
To su bili moji "cvjetni poslići" za danas.
I nešto za kraj......


Ova slika je za Cemi. Ova vrsta Seduma mijenja boju cvijeta od proljeća do jeseni.

Broj komentara: 7:

  1. Bila si vrijedna.
    Adeniumi preslatki, još kad počnu da se bucaju, vidjećeš radosti...
    Ova zadnja slika, sedum, još ga nisam vidjela u tako jakoj boji. Obično je one blijedo roze boje, pa me nikad nije privlačio. Ali je ovaj baš upadljiv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjeme uskoro stiže, pa ćeš i ti uskoro uživati u svojim bucama. Oduševljena sam zbilja kvalitetom sjemena, s obzirom da sam često čitala o neuspjesima s sjemenom adeniuma.
    Ovaj sedum je jako interesantan, jer stalno mijenja boju. Evo postavit ću sliku da vidiš:
    prvo lijevo-gore, lijevo-dole, desno-gore i na kraju dobije divnu bordo boju (slika desno-dole).

    OdgovoriIzbriši
  3. Klijavost tvojih adeniuma je zaista dobra.
    A sedum je baš interesantan. Ja ga znam ovih "lijevih" boja. Hvala ti na slikama. Ima da pratim cijelo ljeto jedan grm kod moje mame da vidim hoće li mijenjati boju :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijep sedum.Imam ga i ja,ali ne mijenja boju.Kod mene je ona starinska sorta koja se koristi u ljekovite svrhe...

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Alisa,
    raduje me da da si se uspjela regati i da možeš napisati komentar. Ovaj sedum se jako lako razmnožava i brzo raste. Ja imam u velikoj bašti 7 "grmova". Uvijek ih dijelim, a oni uvijek veliki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa,da oni se lako razmnožavaju.I ja dijelim svoje,uvijek neko traži,jer su ljekoviti a dekorativni.Moji su već krenuli sa rastom u bašti..

    OdgovoriIzbriši
  7. Znam da ima puno različitih seduma, ali me interesuje taj kojeg ti imaš. Kakvu boju ima u proljeće, a kakvu u jesen? Ja ne znam jesu li sve vrste ljekovite, a jedan ljekoviti je svakako puno interesantniji od nekog koji to nije.

    OdgovoriIzbriši