Jedan park u maju

Pošto je proljeće na pragu (nije baš, ali sam ja nestrpljiva) uskoro će početi nicati prvi vjesnici proljeća. Pa dok naši tulipani, zumbuli, narcisi i ostalo lukovičasto cvijeće ne nikne, želim vam pokazati jedan park u jednom malom mjestu u blizini Bodenskog jezera.
Inače, to mjesto ima predivne bazene sa termalnom vodom i bio je pravi užitak sve to vidjeti i u svemu tome uživati.
Slike sam napravila u maju prošle godine i mislim da ih vrijedi pokazati (naravno pokazat ću vam samo cvijeć).





Ova "sjena" sam ja. Nije baš profesionalno napravljena slika, ali ni ja nisam profesionalac, pa ću vam je zato ipak pokazati.





Kombinacija Papagaj-tulipani i maćuhice




Zumbuli, narcisi i maćuhice

Nadam se da sam vam bar malo približila proljeće koje dolazi, dolazi, dolazi.........

2 komentara:

  1. Hvala na slikama. Treba nam svima nešto ovakvo. Svima nam je dosadila zima. Kod nas danas malo snijega i strašno hladno. Ali brzo će to proći...
    Kombinacija sa bijelim tulipanima je posebna. Moraću i njih nabaviti. Negdje ću ih već ugurati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ostalo 6-7 vrećica lukovica koje nisam uspjela posaditi u jesen. To sam danima odgađala i na kraju odustala. Posadit ću ih dok temperatura bude iznad nule.
    Još malo, pa će ševa zapjevati. To su govorili naši stari, a to je značilo da uskoro dolazi proljeće.

    OdgovoriIzbriši