Vrijeme za rasađivanje

Biljke koje sam posijala 25.10.09. su već odavno nikle (većina), ali ih zbog nedostatka vremena još nisam rasadila. To su exotične biljke koje većinom potiču sa kanarskih ostrva. Jako sam iznenađena kako neke brzo niču i dalje rastu bez dodatnog osvjetljenja. Inače nisam koristila nikakve druge dodatne matode, kao što su natapanje u vodi ili fungicide.
Posijala sam 5 različitih vrsta ukrasnog drveća, od tog su 3 nikla. Nažalost nazive ne znam.
Dobila sam samo sjeme u "mahunama" i opis da su nešto posebno, nešto što se ne viđa često.



Iako biljčice na lijevoj strani na prvi pogled izgledaju isto, ipak su to 2 različite vrste.
Jacaranda mimosaefolia i Spathodea campanulata još ne daju znake živita.

Sve posijane Arecaceae (Washingtonia filifera) su nikle, a Cocos Australis se još "dvoumi".

Strelizia reginae još nije nikla. Nije ni čudo s obzirom da sam je samo posijala bez predhodnog natapanja u vodu. Meni se ne žuri, a klijanje može i pored svih pomoćnih metoda trajati i nekoliko mjeseci.
Danas su mi stigle nove porudžbe "sjemenkica". Ovo je jedan dio pošiljke koji je namijenjen emi, meni i magnoliji. Još samo trebam naći najbolji i najsigurniji način kako da to proslijedim dalje.

Danas je na redu sijanje Strelizie nicolai, Strelizie reginae, Musa sikkimensis - Red Tiger, ponoviti sijanje Jacarande mimosaefolia-e i Spathodea campanulata-e, Tecoma ricasoliana-e i Delonox regia-e. Ovaj put ću postupiti kako piše u uputstvu.
I za kraj nešto za sve one koji imaju probleme sa ožiljavanjem Brugmansija. Pelcer staviti u vodu (2cm), komadić drvenog uglja i to je sve.


Istom metodom/načinom možete razmnožavati mnoge druge biljke.
Evo nekoliko premjera:

2 komentara:

  1. Vidim da misliš na mene, hvala ti puno, draga moja.
    Biljčice su ti super. Ja sam neki dan posijala nešto egzotike, pa sve ih nadgledam i strepim nad njima.
    Jakaranda mi nikako neće. Već tri puta sijem i ništa. Koristim kokohum i fungicid, ali opet ne ide.
    Za strlitziu se ne brini, isklijaće, samo joj treba vremena. Mene su moje iznenadile i jako obradovale kad su isklijale, doduše, samo dvije, ali sam bila presretna. Sjemenke sam držala u soku od narandže dva dana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro mi došla, draga moja. Dugo te nije bila i moram priznati da si mi nedostajala. Meni je bitno da biljke nekad niknu, a hoće li to biti za 10 dana ili 2 mjeseca, to mi je svejedno. Ja sam inače prilično strpljiva osoba (bar što se tiče biljaka).

    OdgovoriIzbriši