BUGA - izložba cvijeća






Za moj 61-i  rođendan od mojih najdražih sam dobila godišnju kartu za izložbu cvijeća BUGA u Heilbronn-u. Moram naglasiti da je to bila snahina ideja.

Pored toga stariji sin je napravio večeru, a mlađi fantastičan kolač i mada je dosta vremena od tog prošlo moram to ipak napisati.



Prvi put, kratko nakon otvaranja sam bila na izlozbi. Bila je sezona lukovičastog cvijeća.
Nažalost obilazak je kratko trajao, jer je počeo jak pljusak s grmljavinom.

Ovog puta je druga krajnost u pitanju - vrućina. Ne obična vrućina, nego ona od koje dišete "na škrge". Bez obzira na to uspjela sam ( zajedno s mužem) obići veliki dio. Još puno toga je ostalo neviđeno, ali ima vremena.

Pored predivnog cvijeća u čijem se društvu uvijek lijepo osjećam poseban doživljaj je susret s direktorom bašte dvorca u Ludwigsburg-u.

Godina sam pratila emisiju o cvijeću "Gruenzeug" čiji je voditelj bio Volker Kugel. Poslije toga su slijedile emisije "Gartengeschichte/Vrtne priče", a u zadnje vrijeme je čest gost u emisiji Kaffee oder Tee / Kafu ili čaj u kojoj otkriva tajne uzgoja biljaka.

Televizija SWR je snimala emisiju o izložbi i na pitanje da li bi se slikao sa mnom gospodin Volker Kugel je odmah ljubazno odgovorio: naravno.
Skinula sam šešir da se bolje vidim, a zaboravila šta mi je šešir uradio od kose.
Nema veze, važna je slika.


Puno toga sam vidjela, ali ono što me je posebno dojmilo je australijska bašta.
Divne biljke i divni detalji karakteristični za ovu zemlju.







Zbog jakog sunca bilo je skoro nemoguće slikati. I pored toga nadam se da sam vam bar malo dočarala atmosferu australijskog vrta.


Posebno me odusevila biljka Kengurove šape, koja se ne viđa često.
Postoje visoke i niske sorte.





Bilo je tu još puno lijepih biljaka...






Želim vam lijep nastupajući vikend.




1 komentar: