Brugmansia sanguinea i Brugmansia vulcanicola








Odnedavno sam vlasnica dvije nove vrste Brugmansie: Brugmansia sanguinea i Brugmansia vulcanicola. Ove vrste sam bezuspjesno trazila i konacno, kad sam se najmanje nadala, nasla.




Na netu je opis jako skrt, a ja vjerujem samo svom iskustvu kad su u pitanju rijetke biljke.

Ono sto sam primijetila za ovo relativno kratko vrijeme je da ih ne treba zalijevati cesto kao hibridne Brugmansie. Znaci podnose vrucinu bolje i ne pokazuju brzo znakove da im voda nedostaje.

Odmah nakon sam ih donijela kuci iz vrtnog centra dobro sam ih zalila, jer je zemlja bila jako suha. To se pokazalo kao sasvim pogresno, jer je lisce odmah klonulo. To se desava sa hibridima kada im se zemlja osusi. Znaci sasvim suprotna reakcija.

Na pocetku su bili na jakom podnevnom suncu sto je uzrokovalo brzo opadanje cvjetova. Mislim da je to bilo zbog iznenadne promjene uslova: iz plastenika na direktno sunce.
Poslije toga sam ih unijela u stan. Cvjetale su i dalje, ali cvjetovi nisu imali onu intenzivnu boju.
 Moj zakljucak je da podnose jako sunce, ali sam ih ipak trebala postepeno na to navikavati. 

Jednu reznicu sam stavila na oziljavanje, jer me jako interesuje da li je razmnozavanje jednostavno kao kod hibrida. Istina, reznica je zelena i morala je odmah u zemlju. Oziljavanje zelenih reznica je nemoguca u vodi.

Brugmansia sanguinea



Brugmansia vulcanicola


Nadam se da ce se priviknuti na nove uslove i da cu moci nesto vise napisati o njima.

Zelim vam ugodne cvjetne radove.

Nema komentara:

Objavi komentar