Achimenesi 2015





Ovo nije bila godina Achimenesa, ali njihova ljepota nadoknaduje kasno cvjetanje.



Prošle godine su se moji Achimenesi jako razmnožili, pa sam imala problem kud s tolikim rizomima.

Prvo sam posadila po nekoliko rizoma iz svake vrećice, a onda nakon godišnjeg odmora (jako kasno) i ostatak.
Napomena: držanje rizoma u plastičnim vrećicama je pogrešno lagerovanje, vrećice sam koristila samo u pokusaju razvrstavanja po sličnosti rizoma i izdanaka.




Naravno problem ne bi imala da rizomi nisu bili zajedno posađeni i da sam mogla razvrstati sorte.

Prva tura posađenih rizoma cvjeta, dok je druga još uvijek bez cvjetova. Razvrstavanje nije uspjelo, jer neke sorte imam u više primjeraka, druge pak uopste ne.

Malo sam razočarana, jer sam očekivala vatromet boja. Na kraju važno mi je ipak da sam sačuvala sve, do sada, kupljene sore. Jednog dana će ipak sve istovremeno cvjetati.







Mislim da obicne saksije nisu optimalne za Achimenese i da bi im više odgovarale pliće i nešto šire. Sljedeće godine ću se potruditi da ih upravo u takve posadim.






Kako koja sorta bude cvjetala, naknadno ću je dodavati.

Postovi o Achimenesima:

Achimenes

Sezona Achimenesa

Želim vam lijep početak sedmice. 

Nema komentara:

Objavi komentar