Sjetva, presađivanje & co.

mak



Danas je bio divan dan za presađivanje biljaka. Niti je bilo pretoplo, niti prehladno, pa su na red došle i mlade biljke paradajza, paprika, čilija...



Još nemam stola za radove oko biljaka, pa sve moram raditi čučeći što nije baš jednostavno. Nadam se da ovaj put neću dobiti upalu mišića što nije isključeno.

U posebne posude sam presadila samo 1/3 sijanaca tj. od svake sorte po ca. 8 biljaka.
Ostatak biljaka ću podijeliti. 



Obično se patlidžan sije ranije zbog dužeg perioda klijanja. Ja sam ove godine zakasnila, tačnije nisam ga mislila ni sijati, ali mi je sin kupio sjeme jedne interesantne sorte, pa ga želim svakako imati.
I da ne bi čekala da sjeme u zemlji nikne (toliko vremena nemam) ubrzala sam proces klijanja.
Kao i mnogo puta do sada sjeme sam zamotala u vlažnu papirnu salvetu i za jako kratko vrijeme je klijalo.


Danas sam polako mlade biljke i sjeme "preselila" u zemlju i stavila u klijalište.

Pored toga posijala sam i 2 nove sorte paradajza: "USO Blue P20" i "Orange Fleshed Purple Smudge".

I kad sam već bila u fazonu presađivanja presadila sam i crveni Acnistus i fuksije.


 Reznice fuksije koje su se davno ožilile i trebale obradovati jednu Bosanku morale su konačno biti posađene.
U neke saksije sam sadila po 1 biljku, a u neke po 3-4. Iako imam puno saksija opet ću morati upotrebljavati i posude od jogurta.


5 saksija crvenog Acnistus australis i jedna saksija s 2 biljke Fuchsia paniculata.


Dok se biljke malo oporave od presađivanja slijedi orezivanje, a poslije toga se nadam bujnom cvjetanju.

Gomolji Gloriose, koje sam davno kupila, su konačno došli na red.



I to je bilo sve za danas, bar što se tiče presađivanja i sjetve.

Želim vam lijep start u novu sedmicu.

Nema komentara:

Objavi komentar