Još jedan radni dan



Poslije 7 dana odmaranja danas sam nastavila radove u velikoj bašti. Ne trebam pisati kako sam se umorila...pitanje je hoću li sutra biti u stanju nastaviti istim tempom.


Neću pisati o poslovima, želim samo da vam pokažem kako to kod mene trenutno izgleda.

Rado bih vam pokazala više slika, ali znate onu situaciju: slikate, dođete kući, prebacite slike na PC i shvatite da su slike jako loše.

Čekam da irisi iscvjetaju, a onda ih selim na drugu lokaciju. Sve biljke iz ovog dijela, a to su pored irisa većinom Echinecee će sljedeće godine rasti na drugom mjestu. Sljedeće godine će ovdje rasti samo povrće.
U pozadini se prave sto  i klupe od bora, koji je posječen prije 2 godine.



Ostrvo Hemerocallisa je obrastao korovom. Ovaj dio sam oplijevila prije 15 dana. Ostatak još nije došao na red.



Neki irisi još ne cvjetaju, nekima sam nažalost propustila uslikati cvijet.

Osim plavih trenutno cvjetaju samo Iris nana






Tulipani u velikoj bašti uvijek cvjetaju kasnije nego u maloj.



Rododendron koji raste u saksiji bez ikakve njege cvjeta...a trebao je rasti u jednoj sarajevskoj avliji.



Jorgovani




I još nekoliko kišnih slika iz male bašte. Po kvalitetu slika se vidi da ja nisam bila fotograf, nego moj sin.






Toliko za ovaj put.

Želim vam lijepo pretprazničko raspoloženje.

Broj komentara: 7:

  1. I kod mene je ista stvar, i ja čekam da odcvjetaju irisi a onda im tražim drugo mjesto. Šire se kao ludi ,sve oko sebe ugušiše, pa ću ih odvojiti od ostalog cvijeća.Na žalost ni ja neću vidjeti mnoge kako cvjetaju, jer nisam slikala kada je trebalo. Sada ih je vjerovatno kiša sve uništila.Jeli ovo i kod tebe ima malo strmog terena ili mi se čini.Lijep ti je bijeli klematis . Rododendronu je izgleda bolje kod tebe, vidiš kako lijepo uspijeva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam osjećaj da samo premještam biljke. Što bi moja jetrva rekla: "povuci ih tamo, povuci ih ovamo". E i ja upravo tako radim. Danas sam cijeli dan opet čupala korov...pripremala mjesto za seobu...
    Jeste Josipa, skoro cijela bašta je u kosini. malo je nezgodno za kosidbu, ali moji muškarci se do sad nisu žalili.
    Bijeli klematis je prilično veliki i zbilja lijep, ali ga ne mogu lijepo uslikati. Kada ga slikam cijelog bijela boja je nekako mutna...šteta, jer je prelijep.

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je drago da sam naišla na Vaš blog, volim svugdje pomalo zaviriti i uvijek nešto novo naučim.
    Cvijeće Vam je jako lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Samo nek se radi. Polako, stići će se sve oplijeviti. Ja sam prije kiša uspjela na svom ranču oplijeviti pola mog cvijetnog otoka i na tom je stalo. Neki dan sam bila, ali to nije došlo na red. Važno mi je da su biljke žive. Jedino mi ruže koje sam jesenas prenijela nešto stagniraju. Moraću im se više posvetiti.
    Bijeli klematis sam već davno rekla da mi je divan, ali moram opet :) Naravno, i irisi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Već duže vremena uživam prateći svaki novi prilog na Vašem prelijepom blogu. Toliko toga se može ovdje naučiti o njezi cvijeća, sijanju i presađivanju. Želim Vam puno uspjeha, zdravlje i svako dobro.

    OdgovoriIzbriši
  6. Cemi, izgleda da imamo isti problem: puno posla, a samo 2 ruke. Prije nekoliko godina sam posadila 2 bijela klematisa, a onda je jedan nestao...mislila sam da je propao, ali nedavno vidim da je ipak opstao. Jeste mali, ali nema veze. Važno je da nije nestao. Šteta je što se jako teško razmnožava reznicama, skoro pa nikako. Moji prvi pokušaji razmnožavanja položnicama su počeli prošle jeseni. Tek sljedeće godine ću znati rezultate. Tvoje ruže će se sigurno oporaviti, daj im malo vremena.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala na lijepim riječima "Moj seoski vrt". Drago mi je da imate takvo mišljenje o onome što pišem. Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši