Ožiljene reznice fuksije/Fuchsie


2013 je prošla, a i neka je. Meni je bila teška i iskreno se nadam da će 2014 biti puno ljepša.
Nekako sam jedva čekala da prođe, pa da punom parom i optimizmom krenem dalje...



U jesen, prije unošenja fuksija (Fuchsie), sam vam pokazala kako sam ih orezala tj. odstranila cvjetove i većinu lišća. Jedan dio reznica sam stavila u vodu na ožiljavanje.


Prednost ožiljavanja u vodi je da nam reznice tokom zime ne zauzimaju puno mjesta. U zemlju ih možemo posaditi tek u proljeće.

2,5 mjeseca poslije




Bez obzira što su reznice pustile lijepo i dugo korjenje ipak će biti posađene tek u proljeće.
Naravno ako ne završe kod nekih drugih ljubitelja ovih divnih biljaka.
Jedini problem je da ne znam tačno sorte za svaku reznicu pojedinačno, ali pošto su sve lijepe to i nije tako važno.

Za sve one koji svoje biljke preko zime drže u toplim i svijetlim prostorijama: ako želite da razmnožite svoje fuksije to možete učiniti i sad.

Sretno!

Još jednom želim vam svima lijep start u novu 2014 godinu.
Neka nam je svima sretna i cvjetna.


Broj komentara: 6:

  1. Retriver Sara

    Nevjerojatno kako su razvile krasne korijene, bijele, zdrave i čvrste...ja sam u desetom mjesecu stavila jednu grančicu što mi se potrgala ali se sva usmrdila i istrunula iako sam mijenjala vodu što mi se inače često događa s tim reznicama u vodi...svaka ti čast majstorice...

    OdgovoriIzbriši
  2. Zbilja ne razumijem zašto ti se ta reznica nije ožilila. U suštini ništa im dodatno ne treba. Jedino na šta se treba obratiti pažnju je da ne bude lišća u vodi.
    Hvala ti draga na komplimentu iako tu nema nekog mog posebnog udjela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Retriver Sara

    Gotovo da me je sram reći ali meni se nikad nijedna reznica fuksije nije ožilila u vodi, eto priznala sam...
    Nego, htjedoh te pitati...jesenas prilikom unošenja fuksija na stubište nisam ih orezala...izgubile su lišće tokom tih mjeseci a sada već počinju tjerati mlade listiće...jel već vrijeme da ih orežem ili da čekam veljaču, što misliš?
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Fuksije se obično orezuju u jesen prije unošenja i onda još jednom malo u martu. Pošto ih ti nisi orezala na jesen mogla bi ih sad orezati ako su već počele tjerati mlade listiće.

    OdgovoriIzbriši
  5. super prikazano, natalija

    OdgovoriIzbriši