I opet streptocarpusi


Zime, bar kod mene, nema....Ove godine sam sama sebi obećala da neću ništa sijati, saditi, ni presađivati do proljeća, ali pošto je vrijeme pravo proljetno morala sam početi...sreća, pa sam našla opravdanje...


Već sam pisala o mojoj najnovijoj porudžbi Streptocarpusa,

a pokazala sam vam i video-zapis o načinu razmnožavanja listom.

Na svu sreću svi listovi tj. dijelovi lista su se ožilili i obrazovali nove listiće. Neki manje, neki više, ali najvažnije je da se nisu osušili.
Po blijedoj boji lista se vidi da je krajnje vrijeme da se presade u hranjivu zemlju.
Preko svake saksije je bila plastična vrećica radi sprečavanja isušivanja zemlje i zraka (izuzetak je "Silvia", koja je bila posađena u plastičnu kutijicu).


Od svih sorti najbolje izgleda "Silvia". List koji sam kupila sam prepolovila i obadva dijela izgledaju odlično.



Zadivljujuće je kako je iz lista uspjelo izrasti ovoliko korjenje.



I tako redom:






Najlošije se pokazao Streptocarpus jednog lista. Moguće da sam i ja pogriješila, jer se nisam trudila da zemlja bude konstantno vlažna, ali to ću u budućnosti ispraviti.

Sav ovaj posao sam radila u trpezariji i napravila pravi nered.
Duže je trajalo čišćenje , nego presađivanje, ali sam baš zadovoljna.

Sezona je oficijelno počela....

Nadam se da ću vam na proljeće pokazati cvjetove prelijepih i posebno interesantnih sorti.

Ako odlučite da se okušate u razmnožavanju Streptocarpusa listom želim vam uspjeh.

Broj komentara: 5:

  1. Nakon svih ovih uputa koje si s nama nesebično podijelila, uključujuć video na kojem si nam demonstrirala razmnožavanje preko lista, sigurna budi da ću se upustiti u tu avanturu. Cvjetna Oaza, hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Neizmjerno se radujem da ćeš se upustiti u avanturu razmnožavanja i, poznavajući te, sigurna sam da ćeš i uspjeti. Uspjela si i kod mnogo zahtjevnijih aksperimenata...Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam se upustila u tu avanturu, i, nažalost, nije mi uspjelo. Sve se ili sasušilo ili sagnjilo, unatoč vrećici i redovnom, a ne preobilnom vlaženju supstrata. Mislim da ipak za tako nešto treba imati iskustvo i "zelene pste" kao što su tvoji, draga Makk.
    Želim ti sve najbolje u novoj godini, i da ti bude puno lakša, sretnija i cvjetnija nego ona stara.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Nataša, hvala ti na lijepim željama za 2014 godinu. I tebi svako dobro.
    Žao mi je da ti razmnožavanje nije uspjelo, ali uvijek postoji drugi put. Nadam se da ipak nećeš odustati. Kad se sretnemo onda ćemo malo više o tome, sigurna sam da ćeš sljedeći put uspjeti. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. Retriver Sara

    U potpunosti se slažem s Natašom, za ovako uspješno razmnožavanje osim svega nabrojenog moraš imati i "zelene prste" a ti ih, draga moja makk svakako imaš...uvijek me zadiviš kako sve do u detalje najpreciznije napraviš, bravo draga, baš sam ponosna na tebe...
    Pusa

    OdgovoriIzbriši