I opet zima...



Već je poznato da volim zimu, skoro jednako kao i proljeće, ljeto i jesen.
Ali prije zime jedan mali jesenji raport.




I ove godine sam jako malo radila u velikoj  bašti. Uspjela sam počupati korov iz gredice koju sam napravila prošle godine i u nju posadila nove Hemerocalisse. Veliko je čudo da ih korov nije uništio.
Dan je bio tmuran, kao i slike koje sam napravila. Ova gredica je duga 15-tak metara, pa sam je radila u nekoliko navrata, metar po metar.
Praktično je to bila livada.
Polije čupanja korova slijedilo je posipanje komposta.




2 Hemerocallis-a iz ove gredice su "uhvaćeni" u vrijeme cvjetanja.


Na ovoj slici se vidi koliko je bilo korova.



 Nažalost lijepo vrijeme je kod mene jako kratko trajalo, pa su i moji poslovi u velikoj bašti završeni.

Uspjela sam sakupiti sjeme Echinacee, Veronica-e, Heuchere itd.




Trenutno izgleda sumorno za razliku od slika koje je sin napravio prošlog ljeta.



Arum italicum i Heuchere su trenutno pravi ukras bašte.



Nekad se bezuspješno trudimo, a nekad nam biljke same rastu.
Sedum bačen u kompost je nastavio rasti.






Nije sve tako sivo, Lonicere cvjetaju.



Paradajz i paprike pod strehom, slike napravljene prošle sedmice.




Ove 2 Brugmansie (pod najlonskim vrećama) su bile vani do prije nekoliko dana. Sad su s ostalima na sigurnom.


Trenutno je vani temperatura -3C . U plasteniku svako veče palim po 2 svijeće da ga bar malo zagrijem. Kako stvari stoje morat ću uključiti grijanje.

Nadam se da su vaše biljke na sigurnom.

Želim vam lijep dan.




2 komentara:

  1. Evo, uhvatih malo vremena da pročitam tvoje zadnje postove. Vrijedna si, vrijedna! Nova gredica će sigurno biti prekrasna kao što su i hemerokalisi u njoj.
    Nadam se da je i kod tebe malo zatoplilo u zadnje vrijeme. Čisto mi je krivo što su sada praznici pa, uz druge obaveze (čitaj: spremanje, kolači, unuci...) ne mogu u vrt.
    Mogu ti reći da je meni ona tvoja brugmansia ove godine prekrasno cvjetala. Baš sam bila ponosna na nju. Sada je na toplom, još je nisam orezala, a visoka je metar i pol. Vidim da to moram uskoro učiniti.
    I, molim te, ako je onaj crveni sedum u kompostu još živ, nagradi za ga za borbu za život i sačuvaj ga! Zaslužio je to jer je prelijep!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Nataša, imala sam nekih drugih baveza, pa nisam bila baš tako vrijedna kao što ti misliš. Nadam se da će 2014 svima nama donijeti više vremena za naš divni hobi.Za 15-tak dana ćeš se i ti sigururno vratiti u mirnu svakodnevnicu, a samim tim i svom cvijeću. Drago mi je da ti je brugmansia cvjetala.
    Divno si napisala ovo za sedum. I ne brini, i dalje će uljepšavati kompos.

    OdgovoriIzbriši