Paprika od sjemena do tepsije


 Sjeme paprike i čilija je danas umotano u vlažnu papirnu salvetu i ostavljeno da na miru klija.


Paprika Chocolade koju sam prošle godine (2012) imala u bašti mi se nije pokazala kao najbolji izbor.
Pošto je tamna teško je ocijeniti kad je plod zreo, pa su tako mnoge prezrele i kad sam ih ubrala već su bile "pogužvane".
Zato sam ove godine odlučila posijati Sweet-papriku. To su manje žute, narandžaste i crvene paprike.


Pored njih opet ću posijati čili. Nisam ljubitelj ljutih jela, ali za grilanje je uvijek dobro da se nađu pri ruci.
Sjemena ima za izvoza......


U dijelu povrtnjaka s paprikama će biti posijan neven, a kao dobre komšije grah čučo ili bijeli luk.
Još nisam napravila detaljan plan, ali neven i bijeli luk će sigurno biti uz paprike.......još nisam sigurna hoću li sijati grah.

A jednoga dana kad moje paprike narastu i kad dođe vrijeme za berbu, e onda ću napraviti jedno od mojih omiljenih jela - pečene paprike.
Kako nisam ljubitelj mesa i kako volim povrće pripremljeno na sve moguće načine, tako su i pečene paprike jednostavno poslastica za mene.
Znam da će se mnogi ovome nasmijati, ali tako je to kod mene.

Recept:
- paprike oprati, odrezati im peteljke i poredati u uljem namašćenu tepsiju
- izrezati 2-3 paradajza na sitnije dijelove i posuti ga po paprikama
- isitniti 2-3 češnja bijelog luka i takođe ga posuti po paprikama
- sve posoliti i pouljiti
- staviti u rernu da se peče
- kad su paprike pečene preliti ih vrhnjem za kuhanje i peći još 3-4 minute.

Prijatno!


Priča se nastavlja kad sjeme proklija.

Želim vam lijep vikend.


4 komentara:

  1. Draga Cemi, ne preostaje ti ništa drugo nego da napraviš i očejfiš.

    OdgovoriIzbriši
  2. ma moram isprobati ovaj recept ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Isprobaj Konte, možda ti se svidi.
    Pošiljka je na putu.
    Pozdrav, raduje me da si navratila.

    OdgovoriIzbriši