Brugmansia sanguinea


Konacno je i kod mene procvjetala Brugmansia sanguinea.
Tekstovi s neta o ovoj vrsti su cesto oprecni, a kako ja nemam iskustva u njenom uzgoju necu ni pisati o njoj.
Ovo je jedna vrsta iz tkz. "hladne grupe". Na netu sam nasla podatak da cvjetanje obicno pocinje kad se nocne temperature spuste ispod 10°C..........danas je 15.7......toliko o podacima sa neta.

Zanemarite saksiju uprljanu od zemlje. To je od svakodnevne kise.







Nadam se da ce i ostale 3 uskoro cvjetati. One bi trebale biti u drugim bojama, ali dok ih ne vidim ne smijem nista tvrditi.

Zelim vam lijep pocetak sedmice.

Broj komentara: 5:

  1. Retriver Sara

    Baš mi je drago što ti je rascvjetala ova ljepotica i tako te razveselila

    OdgovoriIzbriši
  2. Veliki je izazov uzgojiti nesto nesvakidasnje.
    Sad kad je ova procvjetala s velikim iscekivanjem ocekujem cvijet sljedece brugmansie iz "hladne grupe".
    Valjda me nece razocarati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna je ,šta znači to "hladna grupa".Pojasni svojoj drugarici laiku za trube.

    OdgovoriIzbriši
  4. U hladnu grupu spadaju: B. Vulcanicola, B. Arborea, B. Sanguinea i njihovi hibridi. Najjednostavnije to su brugmansie koje imaju obicne i male cvjetove u neobicnim bojama: crvene, zute, ljubicaste, rosa itd. Poticu iz Juzne Amerike i podnose relativno niske temperature.
    I draga moja, pa zar smo mi drugarice, a ne prijateljice.

    OdgovoriIzbriši
  5. To sam ja samo htjela da vidim kako reaguješ...hehe, naravno da smo prijateljice.
    Željno očekujem slike tvojih ostalih truba.

    OdgovoriIzbriši