Tulipani

Iako je veliki dio tulipana pojeden (pretpostavljam od srne) ipak ih je ostalo dovoljno da uljepšaju izgled bašte.

Pored onih čije sam slike već postavila trenutno cvjetaju i ove vrste.

















n

I to bi bilo za danas.

Moj muž je danas bio u velikoj bašti i napravio slike tulipana koji trenutno cvjetaju. Ipak me nisu razočarali kao što sam na početku sezone mislila.




Najviše je trave....
















Bez obzira koja je životinja jela moje tulipane ipak ih je dovoljno ostavila da i ja mogu u njima uživati.

3 komentara:

  1. Ovaj lila je prelijep.
    Jesenas sam i ja kupila ove reckave, crvene i narandžasto-crvene. Zadovoljna sam s njima. Od bijelih su mi procvjetali visoki, a niski nisu. Vjerovatno su otišli duboko u zemlju. Prošle godine je od cijele grupe bio samo jedan cvijet, a ove eto, ni jedan. Moraću ih izvaditi pa posaditi pliće.

    OdgovoriIzbriši
  2. Posadila sam ih jako puno i to po bojama. Zajedno su bijeli, nijanse roze i lila, pa onda žuti, narandžasti, crveni i crveno-žuti.
    Nisam stigla da oko njih oplijevim travu, pa jadni ne mogu ni doći do izražaja.
    Sljedeće godine......

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasni su vam tulipani. ja imam veliki problem s njima. upravo su lijepo narasli i formirala se stabljičica sa cvijetom ali jednostavno nema boje. u sredini je i tučak, ali ipak je samo lažni cvijet. ako netko zna zbog čega se to pojavljuje, bit ću zahvalna na odgovoru. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši