Promjenjivo vrijeme

Proljeće je odavno stiglo i sa sobom donijelo lijepo vrijeme. Puno toga sam uradila, ali ovih dana ljenčarim. Prošle sedmice sam imala vrtoglavicu zbog koje sam ostala u bolnici 3 dana. Hvala Bogu svi nalazi su u redu. Sad koristim priliku za ljenčarenje.
Prekjuče sam (odnosno mm) iz podruma iznijela Brugmansie, zalila ih i opet unijela u stepenište. Temperature se noću spuste na oko 0C, pa ne bih htjela da ih sada uništim.

Pored toga sam napravila kontrolu mojih fuksija. Nisam imala velikih gubitaka, a trenutno stanje je 28 različitih vrsta.

Danas sam kratko bila u velikoj bašti. Stolisnik, koji je bio u kamenjaru s (većinom) čuvarkućama sam podijelila i preselila na različita mjesta.



Stolisnik je u kamenjaru za godinu dana postao ogroman, ali jednostavno ne pripada tu. Na njegovo mjesto je posađena nova čuvarkuća i kamenjar vremenom postaje sve ljepši.






Ribizle su lijepo iscvjetale.


Voćke takođe

Naša kornjača je prezimila u podrumu, a ne u bari koju smo joj u jesen napravili. Danas nam je pravila društvo i dok je mm šišao travu ona se lijepo kupala.

Travu oko tulipana nisam stigla počupati, ali to ne umanjuje njihovu ljepotu. Pošto je bašta blizu šume mnogi tulipani su završili kao ručak nekoj životinji, pretpostavljam srni.








Još sam na bolovanju, pa se nadam da ću sljedećih dana uspjeti bar tulipane osloboditi od trave.

Nema komentara:

Objavi komentar