Prvi radovi

U subotu sam odustala od odlaska u baštu, jer je bilo jako hladno, ali u nedelju sam to konačno uradila. Posla ima puno, pa ću od sad morati svaki vikend provoditi radno. Za mog muža i sina i danas je bilo radno. Jedno staro i potpuno suho stablo jabuke se moralo posjeći, bar njegove ogromne grane.


Ja sam napravila kontrolu i ustanovila da mi je "nešto" po drugi put pojelo ili odnijelo lukovice Alliuma i Delospermu. Allium je bio za kamenjar i u raznim bojama. Mislim da nema smisla da ga više sadim. Ostatak kamenjara izgleda prilično dobro.

Ovako izgleda i ostatak mojih kamenjarki: lijepo i zdravo.


Posebno dekorativno izgleda Oenothera tetragona


Moje nove Echinacee, posađene prošle godine, su preživjele zimu. To me je posebno obradovalo.

I Herocallisi su preživjeli.


Ovo je dio bašte u koji sadim samo povrće. Naravno sad to treba prekopati i pripremiti sa sjetvu.

Juče sam posijala Echinaceu "Amado" i Paradoxu, Steviu i još jednu sortu paradajza.

A sad nešto čemu nisam mogla odoliti. Radi se naravno o Brugmansijama. Iako sam u jesen već naručila 3 nove sorte dolazim u iskušenje.....
Naime nedavno sam od uzgajivača dobila katalog s novim sortama i ne mogu da se odlučim.
U zadnje vrijeme mi se sve više sviđaju obične brugmansije, koje imaju manji cvijet.
Uostalom pogledajte i sami.


Ovo je jedan mali dio....i kako odoliti.

Nema komentara:

Objavi komentar