Epiphyllumi su se konačno napili

Danas sam iznijela moje Epiphyllume i konačno ih obilno zalila. Tokom zime sam ih samo 2 puta malo zalila. Vrijeme mirovanja tj, bez zalijevanja je jako važno, jer to pospješuje obilno cvjetanje. Jedan dio je bio u stepeništu, jedan u podrumu, a samo nekoliko je prezimilo u stanu.

Naravno uveče sam ih opet unijela, ali ovaj put u plastenik, jer su noćne temperature još uvijek niske, a ponekad čak i ispod nule.

Pored kaktusa danas sam iznijela i začinske biljke i klematise koje sam kupila u jesen.


Iako je cijeli jedan zid obrastao bršljenom nisam mogla da odolim i da ne kupim još 2 vrste.

Jedan mali dio zida obrastao bršljenom (suhi listovi paprati još nisu otstranjeni, to sam planirala sutra uraditi)

2 nove vrste, a gdje s njima....

Ovog proljeća kasnim sa orezivanjem suhih grana. Danas poslije podne sam s tim započela, a sutra nastavljam posao.

Broj komentara: 5:

  1. Epifilumi su me oduševili. Super izgledaju. (za razliku od mojih koji se nešto pate)
    Sad možeš pola onog starog bršljana skinuti, a posaditi ova dva nova :)
    Sretno s radovima. Puno je tu posla.

    OdgovoriIzbriši
  2. Epiphyllumi se tokom zime "isuše" zbog rijetkog zalijevanja, ali nakon nekoliko zalijevanja opet imaju zdrave listove. Moj ogromni kaktus, koji je još uvijek u stubištu je pun pupova iako ga nisam zalijevala.
    Bršljen sam juče razrijedila, ali nove još nisam posadila.
    Hvala ti na žaljama za sretan rad draga Cemi. I ja tebi želim sretan rad, a ne sumljam da ga i ti imaš puno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uređujem dio dvorišta ispred kuće, pa se ovih dana krampa, kopa, dovozi zemlja...a ruže čekaju da ih posadim.
    Kod mog velikog epifiluma su se dvije grane osušile skroz. A i kod malih ima sušenja. Zimus sam ih znala povremeno, ali vrlo rijetko, malo zaliti. Mislila sam da je do toga. Ipak su mi na stepeništu gdje je prilično toplo. Ali više nisam sigurna. Još nemaju pupoljke. Ja bih njih sad presadila. Mada se oni presađuju poslije cvjetanja. Šta misliš? Hoće li to poremetiti (eventualno) cvjetanje?

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa ti si u velikim radovima. I do sad je bilo jako lijepo, mogu misliti kako će tek poslije radova izgledati.
    Žao mi je tvojih Epiphylluma. Oni se zalijevaju proporcionalno temperaturi. Ako su ti bili u toplom, onda si ih trebala nešto češće zalijevati. Od mojih je napupao još jedan. To je jedini kojeg nisam kupila, nego dobila na poklon. Mislim da je Clown. Napupao je, pa ću uskoro znati je li moja pretpostavka tačna.
    Zašto bi ti svoje sad presađivala? Ja ih ne bi dirala. Ako im trebaju veće saksije, možeš ih presaditi i samo dopuniti zemljom, bez da im odvajaš staru zemlju s korjena (uh što sam zapetljala, nadam se da si ipak razumjela).

    OdgovoriIzbriši
  5. Razumjela sam. Sutra ću odlučiti šta s njima.
    Clown mi je vodeći među favoritima, pa čekam cvijet. Obavezno stavi sliku kad procvjeta.

    OdgovoriIzbriši