Stigle su nove biljke

Snijeg je pao, dnevna temperatura je -2°C i šta rade oni koji ne mogu bez cvijeća?
Naravno pregledaju kataloge, siju, presađuju i najčešće (kao ja) naručuju. Danas je stigla moja porudžba 5 vrsta čuvarkuća i 2 Echinacee i to:
čuvarkuće:
- "Alpha"
- "Nocturno"
- "Cornstone"
- "Noir" i
- "Purple Passion", a
od Echinacea sam poručila 2 biljke iste vrste "Rubinstern".
Danas je stigao paket

Biljke su bile lijepo zapakovane

A kad sam ih izvadila, nisam mogla vjerovati svojim očima. Biljke su bile bukvalno zaleđene. Naravno, to neće smetati biljkama, ali sam ipak mislila da će se u toku puta do mene "odmrznuti.

Ostale čuvarkuće mi izgledaju isto. Da li je to zbog zime (većina ih tad pocrveni) ili je uzgajivač poslao iste vrste. Nadam se da je u pitanju ovo prvo i da će od proljeća lijepo krasiti moj kamenjar.

A ovako izgleda Echinacea "Rubinstern", odmah sam je prepoznala po cvijetu. Šalu na stranu, u ovo doba godine je normalno da se biljke "povlače" i već sad se radujem sljedećem ljetu i njenim predivnim cvjetovima.

Sutra će se biljke preseliti u plastenik do proljeća.
Večeras sam namjeravala posijati 2 turu sjemenki, koje sam poručila. Zemlja za sijanje, koja je bila vani, je potpuno smrzla, pa se sad polako otapa u podrumu.

Stigla je još jedna porudžba, ali o tome drugi put.

Sva pitanja vezana za ponudu biljaka i sjemenki možete postaviti putem e-mail adrese:

cvjetnaoaza@yahoo.com

2 komentara:

  1. Uf, tko još šalje sempiće u ovo doba?! Da nisam vidjela na slici ne bih povjerovala!

    Pozdrav iz Ljubljane, Renee

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni ja ne bih vjerovala da šalju smrznute biljke, ali eto sad znamo da i to ide. Lijepo da si se javila Renee. Ti si, ipak stručnjak za sempiće. Imaš li ove, koje sam ja kupila?
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši