Eksperiment

Danas je hladno, termometar pokazuje 0°C.
Juče sam konačno uspjela odnijeti mojoj prijateljici Sabini Echinacee, koje sam joj kupila. Pored klasične "Magnus" i "Albe", tu je još i "Tomato Soup" i jedna saksija hortenzije. Pošto smo prilikom njene nedavne posjete na njih potpuno zaboravile, bilo je krajnje vrijeme da se jadne biljčice uruče i posade.
Ja sam svoje posadila prije ca. 2 mjeseca.
Elem, Sabine ko` Sabine, dočeka me sa poklonom: 2 Brugmansije (moja zbirka se povećala na 16 različitih vrsta) i nečim, što do sad još nisam vidjela.
2 kutijice u kojima su 2 flašice s gelom, 2 stapa i 2 kapsule sjemena: sjeme dinje i paradajza.




Na kutijici piše uputstvo za upotrebu:
- otvoriti poklopac
- uzeti sjeme i istresti ga u gel
- štapićem utisnuti sjeme na dubinu od oko 5mm ispod površine


- zatvoriti flašicu i ostaviti na tamno mjesto
- nakon ca. 2 sedmice bi se trebala pojaviti klica
- a nakon 4 sedmice bi klica trebala narasti do površine gela
- dok klica izraste iznad površine gela flašicu staviti na svijtlo mjesto, ali ne na direktno sunce
- dok klica izraste do poklopca, otvoriti flašicu
- izvaditi biljku štapićem, saprati gel s nje
- i presaditi je u odgovarajuću saksiju, koju treba 1 sedmicu prekriti folijom
........i čiča, miča, gotova je priča.....

Za jednu bočicu je predviđeno sjeme dinje, a za drugu paradajza.
Naravno ja ću posijati nešto sasvim drugo. Jedino sam skeptična što piše da se sjeme i gel "zbog botaničkih razloga" ne smiju dirati rukama.
E sad ne znam šta će biti sa sjemenom, koje je možda 100 puta prebačeno iz jedne ruke u drugu.

Za početak ću posijati sjeme Veronice lingifolie, koja nije problematična i lako se razmnožava sjetvom. Inače za mene divna biljka, koja predivno izgleda u kombinaciji s raznim travama.

U drugu falšicu ću posijati sjeme Echinacee, koje sam dobila od jedne drage forumašice.
Još jednom veliko hvala.

Baš sam znatiželjna hoće li od sjetve išta biti. Naravno ne treba pretjerati s količinom sjemenki. Na uputstvu se preporučuje sjetva malog broja sjemenkica.

Bajram je odavno prošao, pa sa zakašnjenjem upućujem čestitke i lijepe želje svima onima, koji ga slave.
BAJRAM ŠERIF MUBAREK OLSUN

Kao i svake godine i za ovaj Bajram sam dobila divan buket cvijeća. Ne izgleda kao prije 9 dana, ali se ipak još dobro "drži".

4 komentara:

  1. Interesantan poklon.
    Pošto MM radi u mikrobiološkoj laboratoriji, jedne prilike sam se interesirala za sijanje kaktusovog sjemena na agar. Htjela sam da mi on napravi podlogu kao što pravi podloge za briseve koje uzima, i da na toj podlozi gajim kaktuse. Sve bi bilo sterilno. Inače mi on često steriliše posudice i supstrate za sijanje kod sebe. Ali za takvo sijanje nije bio zainteresiran. Taj tvoj poklon me podsjetio na to. Ali ko zna šta su oni sve tu dodali i čime su sve tretirali sjeme čim su rekli da se ne dira.
    Buket, kao i uvijek, divan. I prije je, čini mi se, bio amarilis.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da trebaš opet tvom mužu "provući kroz uši" tu ideju o sjetvi. Sigorno je to puno brži i sigurniji način uzgoja iz sjemena. Baš sam znatiželjna.....Sjeme, koje je u kapsulama, naravno neću sijati. Kao što ti napisa, ko zna čime je tretirano.
    A buket je sličan prošlom, u narandžastim tonovima, samo što je prošli imao ruže s "biserima"(Tema: Pokloni). Očito da moji kupuju cvijeće uvjek u istoj cvjećari i kod iste cvjećarke.
    Nažalost slika nije baš kvalitetna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Daću ti ja svoj mobitel pa da vidiš šta je nekvalitetna slika :)
    Rekla sam da neću naskoro sijati kaktuse, ali sam već počela da listam kataloge. Haage mi stalno šalje (a brat donese), pa ja to malo listam prije spavanja. Duga je zima, ko zna šta će mi pasti na um...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma sramota je praviti ovakve slike s dobrim aparatom. Kod tebe je do mobilnog, a kod mene "do mene". Nikako ga skužiti hahaha, a i vani bilo tmurno, pa eto...... I ja listam kataloge, da ti tek sve moje pošaljem, prestala bi ići na posao.....Šalim se naravno. Ti tražiš kaktuse, a ja svake zime sama sebi obećam da ću ih se riješiti i svakog proljeća prekršim obećanje. Jedino Epiphyllume mazim i pazim....ponekad.

    OdgovoriIzbriši