Konačno pronađen fotaparat

Prošlo je dosta vremena od posljednjeg posta. Razlog tome je činjenica da sam bila "izgubila" fotoaparat. Bila sam sigurna da sam ga ostavila u velikoj bašti, ali nakon 2 sedmice sam ga našla..........................................u stanu.
Najvažnije je da sam ga našla i naravno odmah sam napravila nekoliko sličica.

Rhodochiton još cvjeta






I Pasiflora




Fuksije





Verbena



Još malo svježeg povrća u plasteniku.



Niko ne može tako lijepo obojiti kao jesen.


Slika napravljena neposredno prije "nestanka" aparata. Margareta je izgledala prelijepo.

Bašta je zbog blizine šume u ovo vrijeme jako vlažna, pa su gljive jako česte.


Jedna od tri vrste salate koju treba posaditi.

Manje Brugmasie sam unijela, a velike su još vani.
Skoro sve grane sam odrezala, pa je prizor prilično sumoran.

Ovako je to nekad izgledalo


2 Brugmansie sanguinea već drugu godinu ne cvjetaju. One ne vole vlažan zrak kao ostale.


Osim velikih Brugmansia unijela sam i Epiphyllume (37 saksija). Ostali kaktusi moraju još čekati dok im ne nađem mjesto.

3 komentara:

  1. Jesen se ne nazire u tvom vrtu!Biljke predivne..I moje brugice su spremne za zimski san..

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnoge biljke tek sad raskošno cvjetaju, a neke su pak završile sezonu za ovu godinu. Bilo kako bilo,svako godišnje doba ima svoje čari, pa i jesen. Samo da uspijem sve unijeti i bit ću zadovoljna. Ovih dana sam bila prezauzeta, ali nadam se da ću to uspjeti srediti do vikenda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne su ti biljke, vidi se da ih odlično maziš i paziš i njeguješ. Lijepi pozdrav. http://www.cvjetnodrustvo.com

    OdgovoriIzbriši