Jesen u bašti

Stigla je jesen..............I kao i svako godišnje doba i jesen može biti lijepa. Ovih dana je padala kiša, ali se nadam da će sljedećih dana biti sunčano.
Juče sam posadila 2 nove biljke u kamenjar.



Prvo sam iskopala Iris barbata...


... i na to mjesto posijala/posadila Allium.


Dvije nove biljke u kamenjaru


Biljke koje su posađene prije nekoliko mjeseci su se već lijepo ustabilile.









Ćemi, pogledaj ovo
Lewisie sam posadila u mali kamenjar u Bosni, jer sam se bojala da neće preživjeti do Njemačke.














Iako mjesto u kamenjaru odgovara Achillei, ipak ću je presaditi u gredicu.




Okopala sam i jedan dio cvijetnjaka.





Gemerocallisi i nove Echinacee


Planirala sam posaditi 2 jorgovana, koja sam iskopala iz male bašte, ali sam morala odustati zbog kiše.

Evo još nekoliko cvjetnih sličica




Nova Echinacea "Tomato soup"



Divlja loza svakim danom izgleda sve ljepša.


Za nekoliko dana će svi listovi biti ovakvi. Alisa imaš mahanje......


I za kraj "Pink Perfektion". Iako se cvijet nije potpuno otvorio, ipak izgleda prelijepo.


4 komentara:

  1. Kamenjar je odličan. Pravi kamenjar.
    Biljke su se fino ustabilile i počele širiti. Prva slika mi je jako lijepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. U kamenjaru su za početak standardne čuvarkuće i kamenjarke, a poslije ću to mijenjati. Naravno, još nije ni cijeli "kostur" gotov, a onda dolazi završno kamenje.
    Ma nikako da se riješim korova da bi mogla napraviti lijepu sliku. U tolikoj travi cvijeće izgleda jako jadno.
    Tek kad sam postavila slike, vidjela sam da je velika razlika u kvalitetu slika. Ovaj put sam nosila stari fotoaparat........

    OdgovoriIzbriši
  3. Pričaj što hoćeš, ali su meni slike super :) i biljke isto tako.
    Nisam nikad tražila, ali me baš zanima je li ovaj stolisnik u boji isto ljekovit. Jesi li pronašla taj podatak gdje?

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Cemi, hvala ti na lijepim riječima.
    Nigdje ne piše ni da jeste, a ni da nije ljekovit.
    Svugdje piše da je Achillea millefolium ljekovita biljka, a to su pored klasične bijele i ove u boji.
    Ipak mislim da se trebamo držati bijelog stolisnika, jer što je sigurno - sigurno.

    OdgovoriIzbriši