Konačno malo šarenila

Trenutno imam probleme s mojim fotoaparatom, pa sam pisanje posta odgađala zbog lošeg kvaliteta slika. Pa kako se to prilično odužilo, ipak ću vam pokazati šta trenutno kod mene raste i šta sam ovih dana radila. Opet sam "pretumbavala" neke od mojih biljaka. Nadam se da će mi oprostiti i uskoro me obradovati lijepim cvjetovima.
Pored orezivanja suhih listova i plijevljenja, danas sam konačno uspjela u saksije presaditi crvene lupinuse, koje sam posijala početkom godine. Nisam ih brojala, ali trebalo bi ih biti oko 20-tak komada. Pored toga sam presadila 8 Washingtonia-palmi.


Presadila sam i ljubičaste lupinuse iz saksija u cvijetnjak. To su prošlogodišnji sijanci. Saksije sam ostavila vani preko zime i nisam očekivala da će uopšte preživjeti. I tako sad imam još 4 ljubičasta lupinusa.
Jedan od mojih "starih" Lupinusa


Svako proljeće imam isti problem - puževe. Pa kako su Delphiniumi kod puževa jako omiljeni, moram ih na bilo koji način zaštititi. Ja to radim ovako.

Listovi ovog Delphiniuma su preko noći bili pojedeni, ali se nakon zaštite polako oporavlja. Naravno, dodatno pospem pužomora (korn).
Ostali, kao ovaj na slici, se dobro drže (iako je pretrpio seobu).


Juče sam konačno uspjela posaditi viseće begonie, pikirati ostatak paprika, presaditi nekoliko Campanula medium (duple, koje sam posijala prošle godine i koje će ove godine cvjetati).
Prošli vikend sam bila u velikoj bašti. Najviše vremena sam provela skupljajući suhe grančice/listove i pripremajući zemlju sa sadnju i sijanje.

U jednom postu sam vam pokazala kako sam u jednu vrećicu "posijala" Strelitzie reginae, Strelitzie nicolai i Musa sikkimensis. Juče pogledam, ne nadajući se da ću vidjeti nešto novo i na moje iznenađenje ipak je bilo novine. Jedna sjemenka Strelitzie nicolai je proklijala.

Proklijalu sjemenku sam presadila u saksiju i lagano prekrila zemljom. Ostale neproklijale sjemenke su ostale u kesi.

Zbilja je užitak gledati kako se izgled bašte mijenja iz dana u dan.
I Dicentra spectabilis (Srdašce) lijepo raste.


Zumbuli uslikani prije 3 dana.


Danas izgledaju ovako.


I konačno malo šarenila. Primule/jagorčevine se pokazuju u najljepšem svjetlu.








Na sljedećim slikama se vidi koliko su puževi nemilosrdni. Kod jagorčevine su im omiljeni cvjetovi. Iako koristim pužomor i cvijeće kontrolišem svaki dan, ipak je nemoguće u potpunosti spriječiti puževe u njihovim noćnim čašćavanjima.




Sva sreća pa imam jako puno primula (nisam brojala, ali mislim da ih imam 70-tak), pa puževi ne mogu stići sve uništiti

Nema komentara:

Objavi komentar