Streptocarpusi 2018

Streptocarpus "Justa"





2018 godina je definitivno bila godina Streptocarpusa.
Toliko sam s njima oduševljena da će moja kolekcija, iako prilično velika, uskoro biti veća za nekoliko novih sorti.




Nakon nekoliko godina uzgoja mogu slobodno reci da je razmnožavanje tj. ožiljavanje listova preko zime idealno.
Jedino je važno da su listovi na sobnoj temperaturi (znači da nije hladno) i da imaju normalno dnevno svjetlo. Ako su posude zatvorene dovoljno im je jednom mjesečno  kontrolisati vlažnost substrata. Posude se mogu čak poredati jedna iznad druge. Tako na malom prostoru mozete poredati veliki broj posuda.

 Video o supstratima za razmnožavanje



U proljeće sam imala "more" mladih Streptocarpusa koji su posebno bujno cvjetali.


Tamne sorte u plavim tonovima su me oduševile.







Za razliku od većine ostalog cvijeća Streptocarpusi cvjetaju u svim mogućim bojama, nijansama i kombinacijama boja.








Sorta "Ambra" je izuzetno cvjetna sa ogromnim cvjetovima.



Ako imate priliku nabaviti listove za ožiljavanje, učinite to.
Bit ćete oduševljeni baš kao i ja.


Zelim vam ugodne snježne dane.




2 komentara:

  1. Srdačan vam pozdrav-javljam se po prvi put pa mi oprostite ako pogriješim u nečemu
    Haris je iz Rijeke -Hrvatska-
    U potrazi za streptokarpusima slučajno ma na moju sreču nabasam na vas i paf vi volite streptokarpuse vjerojatno više nego ja-hvala vam na krasnim slikama i komentarima svarno bi svi ljubitelji cviječa trebali imati barem po nekoliko ovih predivnih biljaka
    Puno vam hvala volio bi da mi i odgovorite a ja naravno da bi imao i pitanja
    Sretno vam i nastavite uživati u svemu pozdrav
    Haris Halepović-Ri

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijep pozdrav, uvijek me obraduje javljanje citatelja, pa i Vase.
      Posebno mi je drago da ste ljubitelji ovih divnih biljaka, mada sam ja neizljeciv slucaj ovisnosti.
      Liejp pozdrav

      Izbriši